Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door M@rina
#3187692
Als ik ergens voor ga, dan ga ik daar voor de volle 100% en zal ik de resultaten bereiken die ik wil. Ga daarbij niet door roeien en ruiten, maar weet mensen in mijn omgeving in de juiste stand te zetten., ze de ruimte te geven de resultaten te bereiken die ik/wij voor ogen hebben, maar wel op hun eigen manier. Ik kan mensen aan me binden, ben heel duidelijk en direct. Maar heb wel een afmaker nodig want net als bij Saskia, als de 1e glans er af is kost het me meer moeite om geboeid te blijven.
Op mijn werk wordt ik dus heel vaak gevraagd werkgroepen, projectgroepen aan te sturen.

Ook vind ik het een hele prestatie van mezelf wat ik bereikt heb in mijn werk. Van simpele activiteiten begeleidster tot Manager zorg. In een organistie van 1600 medewerkers ben ik 1 van de 9 Managers zorg direct onder de Raad van bestuur. Ik had dit nooit van mezelf verwacht en ook niet gedacht dat ik dit kon.

Waar ik ook heel trots op ben is dat ik me heel makkelijk kan ontspannen, best belangrijk met de baan die ik nu heb, ik geniet van mij privéleven, van een regenachtige middag op de bank hangen naar een film kijken, wandelen met de poppeloppies, een etentje met vrienden of familie, een lekker boek lezen, kleine dingen waar ik intens van kan genieten. Daar ben ik ook trots op.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3187697
Ik kan goed orde in de chaos maken, liefst andermans chaos. Ben cijfermatig best sterk en precies.
Waar ik trots op ben is dat ik meer voor mijzelf op kom en dat ik ondanks mijn ziekte toch mijn baan goed heb kunnen uitbouwen en zo in mijn eigen behoefte kan voorzien.
Door eelke
#3187702
-Saskia- schreef:Oké, ik ga hem een beetje plat(ter) slaan: Stel, je ligt in bed. Voor welk idee (van jezelf, van iemand anders) spring je vol enthousiasme je bed uit - omdat je weet: dát kan ik goed, daarbij kan ik je verder helpen en dat doe ik graag (voor jou, voor mezelf)?

Om te vertalen naar een aantal antwoorden hier: Dat briljante idee voor een boek, wordt geschreven. Die kinderen, die zijn iedere dag blij en veilig. Dat team, wordt opgebouwd en gaat aan de slag. Dat vraagstuk, wordt tot op de bodem uitgezocht. Dat technische onderwerp, wordt aan iedereen uitgelegd tot ze het begrijpen en er mee uit de voeten kunnen.

Ik ben er dus van overtuigd dat iedereen iets heeft wat ze goed kunnen, waar ze mee kunnen helpen, waar iemand bij gebaat is. Daar zoek ik naar.

Stel (ik houd het even dicht bij mezelf) we moeten een team van mensen van BP opstellen, welke rol past waanzinnig goed bij jou?

:)
Karrentrekker, kritische zeur, en helpdesk, zou ik dan zijn denk ik :) (oh en mod, uiteraard :cool: )
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3187707
Voor BP? Zeg dat dan :biggrin2:
Ik kan met hart en ziel vertellen over BARF. Of over met beleid enten. Of over hondengedrag. Heerlijk vind ik dat.
Iets waar ik helemaal achter sta kan ik goed "verkopen", daar ga ik dan helemaal voor. En ik help graag mensen, maak graag mensen blij. Helemaal mijn ding :)
Door eelke
#3187712
Oh ik heb er nog een! Ik heb eens het compliment gekregen dat ik de allerbeste zetpillenzetter van de wereld ben! Nou, dat is iets om trots op te zijn he! :)
Door eelke
#3187717
Kim_S schreef:GATverdamme :biggrin2:
Echt he! Als voorbereiding op een aambeien operatie ook nog! Dus niet de makkelijkste :cool: en ik had het nog nooit gedaan, dus een natuurtalent!
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3187718
eelke schreef:Echt he! Als voorbereiding op een aambeien operatie ook nog! Dus niet de makkelijkste :cool: en ik had het nog nooit gedaan, dus een natuurtalent!
Ik heb beeld. Yuk :-X

Mijn dochters vinden mij de beste mama van de wereld :smitten:
Door Lil
#3187719
Pffff nee met die wijziging kan ik helemaal niets....

Geen idee wat ik zou kunnen als hier voor bp wat nodig is...
Door eelke
#3187720
Kim_S schreef:Ik heb beeld. Yuk :-X

Mijn dochters vinden mij de beste mama van de wereld :smitten:
Ja geen kunst, dat zegt elk kind wel een keer :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3187723
Lil schreef:Pffff nee met die wijziging kan ik helemaal niets....

Geen idee wat ik zou kunnen als hier voor bp wat nodig is...
Dat heb ik ook niet gezegd. Ik nam het voorbeeld een team samen te stellen met ménsen van BP. Niet met BP als doel. Het doel van het team heb ik niet beschreven. Het was hypothetisch. Om te verduidelijken wat ik bedoel met mijn eerste post.
Door Lil
#3187727
-Saskia- schreef:Dat heb ik ook niet gezegd. Ik nam het voorbeeld een team samen te stellen met ménsen van BP. Niet met BP als doel. Het doel van het team heb ik niet beschreven. Het was hypothetisch. Om te verduidelijken wat ik bedoel met mijn eerste post.
Ach zo.... Maar ook dan pfff geen idee. Als jullie nu eens ideeën geven voer ik die wel braaf uit.
Door Martine-Tom
#3187728
Lil schreef:Pffff nee met die wijziging kan ik helemaal niets....

Geen idee wat ik zou kunnen als hier voor bp wat nodig is...
Jouw functie binnen een team...
Ik zie jou wel als een stabiele factor, rustig, slim, doorzetter, volgens mij zou jij het leuk doen als iemand die zorgt dat alles volgens de regels verloopt, die in de gaten houd dat er niet iemand zichzelf voorbij loopt, en die mensen kan ondersteunen en aansturen zodat de taken die gedaan moeten worden gedaan worden.

Volgens mij ben jij ook wel goed in...."goh ik wil een straatfeest geven, zoek eens ff uit welke vergunningen daarvoor nodig zijn en welke regels ik aan moet voldoen"
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3187730
Angelique schreef:Niks. Ik kan best veel, maar kom per onderdeel niet hoger dan een 6 uitschietend naar een 7. En dat is prima, die moeten er ook zijn.






Toch :-\

Dit is mijn tekst! :D En toen las ik dit boek. http://www.bol.com/nl/p/gelukkig-ik-ben ... 006017533/

Verhelderend, en toch :-\



Evengoed gisteren een sollicitatiebrief, cv en sollicitatieformulier opgestuurd. Nodig om de baan te behouden (hoop ik!) die ik nu heb.
Daarbij word je wel gedwongen om naar jezelf te kijken en je positieve kanten te benadrukken. Lastig!
Ik zit ook niet zo in elkaar dat ik zo 123 een aantal positieve eigenschappen op kan lepelen. Die heb ik natuurlijk wel, en iemand anders kan ze zó aanvoeren. Dan hebben ze ook gelijk, maar het blijft lastig om dat van jezelf te zeggen.

En dan ga ik nu even nadenken of ik hier nog iets over mezelf ga tikken. ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door