Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3186791
[Zombie-modus]
Vannacht 8 uur in bed gelegen. Maar bijna niet geslapen omdat manlief de hele nacht heeft liggen draaien. Nu dus echt een wrak, en ik mag weer de hele dag werken vandaag... Zucht. :-\
[/Zombie-modus]

Hoe kan ik beter en langer slapen en toch mijn werk goed blijven doen? Lijkt momenteel onmogelijk. En ander werk is echt geen optie, ik ben net blij dat het er nu financieel eindelijk wat beter uitziet na jaren zonder geld...
#3186793
Heb je weleens Avena geprobeerd Kim? Misschien doet het voor jou niks, maar ik slaap weer heerlijk, terwijl ik nacht na nacht wakker werd uit hysterische dromen.

Meneer en ik slapen beiden idd gemiddeld zo'n 8 uur.
Door Esther Q
#3186799
Kim_S schreef:[Zombie-modus]
Vannacht 8 uur in bed gelegen. Maar bijna niet geslapen omdat manlief de hele nacht heeft liggen draaien. Nu dus echt een wrak, en ik mag weer de hele dag werken vandaag... Zucht. :-\
[/Zombie-modus]

Hoe kan ik beter en langer slapen en toch mijn werk goed blijven doen? Lijkt momenteel onmogelijk. En ander werk is echt geen optie, ik ben net blij dat het er nu financieel eindelijk wat beter uitziet na jaren zonder geld...
Sommige mensen slapen veel beter als ze alleen in een kamer slapen. Kun je wellicht eens proberen :)
Door Lil
#3186816
Ingeborg58 schreef:Wat een heerlijk relaxte manier van wakker worden zeg,met mijn wake up light!
Goeie aankoop hoor! :)

Ik heb hem al 10 jaar en als deze stuk is komt dezelfde dag een nieuwe! Nooit meer extreem schrikken.
#3186821
Boeffie Blafmans schreef: Sommige mensen slapen veel beter als ze alleen in een kamer slapen. Kun je wellicht eens proberen :)
Ja dat. Ik verhuis dan ook naar het logeerbed. Hoewel ons nieuwe bed ook helpt met 2 losse matrassen.

Als wekker heb ik een rustig jazzy muziekje op mijn telefoon. Dat is ook niet vervelend.
Wake up Light werkt niet als je met zijn tweeën bent denk ik. Mijn hoofd heeft nu de wekker van mijn vriend geëlimineerd dus daar wordt ik niet meer wakker van.
Door Martine-Tom
#3186825
Lil schreef:Ik heb hem al 10 jaar en als deze stuk is komt dezelfde dag een nieuwe! Nooit meer extreem schrikken.
Alarmclocks....cause every day should begin with a heart attack :biggrin2:
#3186830
eelke schreef:Ja dat. Ik verhuis dan ook naar het logeerbed. Hoewel ons nieuwe bed ook helpt met 2 losse matrassen.

Als wekker heb ik een rustig jazzy muziekje op mijn telefoon. Dat is ook niet vervelend.
Wake up Light werkt niet als je met zijn tweeën bent denk ik. Mijn hoofd heeft nu de wekker van mijn vriend geëlimineerd dus daar wordt ik niet meer wakker van.
Werkt dan ook wel, alleen zijn jullie allebei wakker :biggrin2:
Ingeborg58 schreef:Wat een heerlijk relaxte manier van wakker worden zeg,met mijn wake up light!
Goeie aankoop hoor! :)
Ja lekker he!
Door Lil
#3186831
Martine-Tom schreef:Alarmclocks....cause every day should begin with a heart attack :biggrin2:
Ja ik ben de dorpsgek hè, dus daar doe ik niet aan mee :biggrin2: :P :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3186860
Boeffie Blafmans schreef:Sommige mensen slapen veel beter als ze alleen in een kamer slapen. Kun je wellicht eens proberen :)
Dit heb ik dus lange tijd gedaan, want anders sliep ik helemaal niet meer..... En nog steeds helpt het idee dat er een bed op een andere kamer is, waar ik kan gaan liggen als ik niet kan slapen omdat Eddie onrustig is (alhoewel ik dan wel alert erop ben dat hij niet gaat slaapwandelen of om 1 uur 's nachts per ongeluk naar zijn werk gaat). En felle kleuren op de slaapkamer, zelfs met mijn ogen dicht, maken ook dat ik niet slapen kan. Het heeft iets met energie te maken, zegt men
Laatst gewijzigd door Pauline op ma 11 jan 2016, 12:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lil
#3186869
Pauline schreef:Dit heb ik dus lange tijd gedaan, want anders sliep ik helemaal niet meer..... En nog steeds helpt het idee dat er een bed op een andere kamer is, waar ik kan gaan liggen als ik niet kan slapen omdat Eddie onrustig is (alhoewel ik dan wel alert erop ben dat hij niet gaat slaapwandelen of om 1 uur 's nachts per ongeluk naar zijn werk gaat). En felle kleuren op de slaapkamer, zelfs met mijn ogen dicht, maken ook dat ik niet slapen kan. Het heeft iets met energie te maken, zegt men
Herkenbaar.

Hier heel gevoelig voor electrosmog. Telefoon in stralingsvrije hoesje en WiFi uit. Dese slaapkamer is dus echt niet mooi. Witte muren en niets eraan en een zwart rolgordijn. En ik ben mega rustig sindsdien.
Door Esther Q
#3188768
Ruisje schreef:Lifeplus.
Voordat jullie hier 'blind' aan beginnen zou ik eerst aanraden een en ander uit te zoeken. Ik ken dit bedrijf al jaren (nee, ben er nooit aan begonnen) en de twee heren die het runnen hebben dit opgezet als 'big business' en niet om iemand gezonder te maken -- daar hebben ze, in tegenstelling tot marketing, geen verstand van. Supplementen zijn 'hot' en via pyramide-verkoop binden ze klanten en verdienen heel veel geld.

Ik ga hierover niet verder in discussie, maar 'verzint eer ge begint'. ;)
Een wat late reactie. Omdat de informatie die je geeft onjuist is, hier toch nog even. Ook van mijn kant niet om een discussie te starten. Het bedrijf werkt niet met een pyramide-model. Als klant bestel je altijd geheel vrijblijvend en rechtstreeks bij het bedrijf zelf. Iedereen. Je ontvangt hun producten rechtstreeks van de fabriek. Ze werken niet met distributeurs, winkels, of andere tussenpersonen. Hierdoor hebben ze meer omzet. Het merendeel van hun omzet verdelen ze onder actief wervende klanten, op zo'n manier dat het loont elkaar te helpen bij het informeren van mensen en het niet enkel gaat om jouzelf. Ze hanteren een ethisch verdienmodel, waar de gemiddelde onderneming nog wat van kan leren. Via mond op mond reclame (ze maken zelf geen reclame, dat hebben ze niet nodig) zijn ze in ontzettend veel landen actief. Dat ze verstand hebben van het maken van degelijke producten is voor mij wel duidelijk. Ik voel het elke dag, maar dat mag iedereen natuurlijk in twijfel trekken :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door