Ruisje schreef:Lifeplus.
Voordat jullie hier 'blind' aan beginnen zou ik eerst aanraden een en ander uit te zoeken. Ik ken dit bedrijf al jaren (nee, ben er nooit aan begonnen) en de twee heren die het runnen hebben dit opgezet als 'big business' en niet om iemand gezonder te maken -- daar hebben ze, in tegenstelling tot marketing, geen verstand van. Supplementen zijn 'hot' en via pyramide-verkoop binden ze klanten en verdienen heel veel geld.
Ik ga hierover niet verder in discussie, maar 'verzint eer ge begint'.
Een wat late reactie. Omdat de informatie die je geeft onjuist is, hier toch nog even. Ook van mijn kant niet om een discussie te starten. Het bedrijf werkt niet met een pyramide-model. Als klant bestel je altijd geheel vrijblijvend en rechtstreeks bij het bedrijf zelf. Iedereen. Je ontvangt hun producten rechtstreeks van de fabriek. Ze werken niet met distributeurs, winkels, of andere tussenpersonen. Hierdoor hebben ze meer omzet. Het merendeel van hun omzet verdelen ze onder actief wervende klanten, op zo'n manier dat het loont elkaar te helpen bij het informeren van mensen en het niet enkel gaat om jouzelf. Ze hanteren een ethisch verdienmodel, waar de gemiddelde onderneming nog wat van kan leren. Via mond op mond reclame (ze maken zelf geen reclame, dat hebben ze niet nodig) zijn ze in ontzettend veel landen actief. Dat ze verstand hebben van het maken van degelijke producten is voor mij wel duidelijk. Ik voel het elke dag, maar dat mag iedereen natuurlijk in twijfel trekken