Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lil
#3185442
Het is wel bizar in Nederland. Ik hoorde het vanochtend om 6 uur op de radio in de auto. Mijn goed werkende thermometer twijfelde toen tussen 5 en 6 graden (hij kent geen halve eenheden).
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3185528
Lil schreef:Het is wel bizar in Nederland. Ik hoorde het vanochtend om 6 uur op de radio in de auto. Mijn goed werkende thermometer twijfelde toen tussen 5 en 6 graden (hij kent geen halve eenheden).
De thermometer staat hier op -4. Dus tja... best wel een verschil dus :)

Vandaag is het weer helemaal mis in en rond Leeuwarden. Omdat het nu overdag ook blijft vriezen en ijzelen, glijden auto's aan alle kanten van de weg af, melk kan niet meer opgehaald worden bij de boeren, voer kan niet meer gebracht worden. Gelukkig hebben we genoeg eten in huis :)
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3185555
Lil schreef:Pak het vliegtuig naar hier! Ruim in de plus wel af en toe regen.
Zelfs de QRA (Quick Response Alert) op Leeuwarden is overgeheveld naar Volkel! Dus helaas :'(
Door Lil
#3185582
Ronald schreef:Zelfs de QRA (Quick Response Alert) op Leeuwarden is overgeheveld naar Volkel! Dus helaas :'(
:'( :'( :'(

Ik was graag voor jullie bezoek thuis gebleven (of had je meegenomen naar mijn super pianoleraar, net wat je leuk vindt).
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3185584
Lil schreef::'( :'( :'(

Ik was graag voor jullie bezoek thuis gebleven (of had je meegenomen naar mijn super pianoleraar, net wat je leuk vindt).
Pianoleraren zijn leuk! Ik houd het wel tegoed van je ;) :P
Door Lil
#3185700
Ronald schreef:Pianoleraren zijn leuk! Ik houd het wel tegoed van je ;) :P
Ja dat is goed! Als jij hier bent op een dag dat het mogelijk is zorg ik voor een afspraak.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door