Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anne in Zweden
#3197531
Radja schreef:Het was een fijn,maar ook vermoeiend weekend,ben nog aan het bijkomen ;) ,maar wat was mijn tante blij om Mazzel weer te zien! Ze was zo bang dat hij niet meer leefde en ik haar wat op haar mouw spelde en niet de waarheid vertelde! Ze heeft 4 dagen genoten en laten pamperen en wilde eigenlijk niet meer terug naar huis!

Ik heb haar de dagen die ze hier was alles met Mazzel laten doen,herhaaldelijk het flesje metacam openmaken en in het spuitje trekken(ik spoot het zelf terug) eten uit het zakje halen,enz.

Alle dagen dat ze terug zijn,gebeld,maar ze had het al gedaan. Gisteren vond ze dat Mazzel weinig at(stonden nog brokjes die ik zondag in zijn bakje had gedaan omdat het vlees niet was ontdooid)dus heeft ze vlees weggegooid,dus heb haar verteld dat ze beter het zakje over de dag kon verdelen en dat heeft ze vandaag gedaan! Vanmorgen belde ze met de vraag hoe lang ze met de Metacam kan doen,ze is er echt goed mee bezig. Mazzel vindt het weer heerlijk in zijn eigen huis en is net zo 'klierig' als toen hij hier was,hij mept vanalles uit een stellingkast ;D . Verschil is voor mijn tante ook overduidelijk!
Hè, wat fijn dat het verhaal voor iedereen bevredigend is afgelopen zo! Tante blij, Mazzel zo te horen ook blij, jij kunt weer ademhalen in je eigen huis, en jullie kunnen je leven weer normaal leven.

Super dat het zo goed gaat met tante en Mazzel. En super hoe jij je hebt ingezet voor allebei de afgelopen maanden! :-*
Door sella
#3197537
Oh wat heerlijk. Fijn dat je tante het goed op kan pakken, dat was toch even afwachten.
Lekker samen ouder worden.
En jij rust en weer beter ademhalen als de alergenen wat uit de lucht zijn.
Gebruikersavatar
Door Radja
#3197551
Ademhalen,yes dat lukt weer! Nu 2 dagen zonder de antihistamine! Dat vind ik wel fijn hoor,werd daar best wel moe van! Heel veel gestofzuigd en buitendeur open gezet ;). Met Eczeem helaas minder,maar mijn eigenschuld,heb mijn tante's doucheknop ontkalkt,terwijl ik weet dat ik er niet niet tegen kan,maar het moest gebeuren,handschoentjes niet aanwezig en manlief had nog tig andere dingen te doen.
Maar ik mis die kleine best wel,hij was/is zo'n knuffel en het voelde zo vertrouwd om een viervoeter over de vloer te hebben!Heb mijn tante ook gezegd dat wanneer zij zou overlijden,Mazzel gewoon hier komt!,zodat dat geen zorg meer voor haar is!
Door frodo quin
#3197594
Oh wat een goed bericht. Echt super om te horen. Ik vind het heel verdrietig voor je tante dat ze vreesde dat Mazzel niet meer leefde, dat moet zeer zwaar voor haar geweest zijn. Ze is blijkbaar ook weer helder, wat natuurlijk heel belangrijk is voor de zorgen voor Mazzel. ze lijkt het echt super te doen. Ik duim dat ze nog lang van elkaar mogen genieten.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3197610
Berichten klinken hoopvol en positief :D
Denk dat jij de ogen hebt weten te openen van je tante ten opzichte van mazzel :-*

Kan alleen maar zeggen dat ik enorm trots ben op hoe jij alles hebt aangepakt met mazzel en je tante. Je bent echt meer dan goud waard voor ze :bigarmhug:
En die dankbaarheid van zowel mazzel als je tante lijken mij onbetaalbaar en heb je verdiend :-*
Gebruikersavatar
Door Radja
#3197625
Dank jullie wel voor al die lieve berichtjes,doet me heel veel :-*

Maar ook hartstikke bedankt voor alle steun en raad die ik heb gehad,ook door jullie is alles goed gekomen! Dus een hele dikke :bigarmhug: van mij!
Door Rianne145
#3198331
Super dat het goed gaat en dat je zo goed voor Mazzel gezorgd hebt.

Mijn kat krijgt dagelijks Novacam (zelfde als Metacam geloof ik) voor haar spondulose. Mijn dierenarts zei, starten op het volle aantal kilo's en dan langzaam afbouwen als het kan. Het ging een tijd erg goed en toen heb ik haar iedere twee weken 0,5 minder gegeven tot we bij 2,5 uitkwamen. Ze heeft vooral moeite met springen en na een twee maanden op 2,5 zag ik dat ze weer slechter ging springen en heb ik het weer wat opgeschroefd. Zal ook wel met het weer te maken hebben, ze heeft deze winter meer nodig dan toen het warmer was. Ze heeft slechte nieren en lever maar ik heb de keus gemaakt dat ze dan maar wat korter zal leven maar wel pijnvrij/met zo min mogelijk pijn.
Gebruikersavatar
Door Radja
#3198458
We hebben nieuws!!! Zeer waarschijnlijk komt mijn tante in aanmerking voor een aanleunwoning hier in deventer!!!en dat kan zelfs op zeer korte termijn!! Heb al een woning voor haar gevonden :D Voor diegene die interesse hebben kan ik wel wat meer vertellen!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door