Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Angelique
#3184017
Vertel hem....dat het zijn eigen focking schuld nu is dat jij nog steeds achter die pc aan het werk moet en dat daar geen afgekloven botjes tegen helpen. :biggrin2:

*koopt staatsloten altijd online*
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3184238
-Saskia- schreef:Volgend jaar een filmpje met de broekspijp van Gaston. :biggrin2:
Gooooooooeeeeeeeeeeeedemiddaaaaaaaaggggg wat hangt er nu aan mijn been!? :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3184247
-Saskia- schreef::biggrin2: vlees mag, maar gee n dragende delen, he?
[Riek-modus]Moet je dus eerst vragen of ie links of rechts dragende delen heeft :biggrin2:
[/Riek-modus]
Door MillyMol
#3184248
-Saskia- schreef::biggrin2: vlees mag, maar geen dragende delen, he?
Dn laat ik Ome Gaston eerst gewoon fijn plaatsnemen op de bank, de prijs overhandigen en dan…. strottehoofd? :biggrin2: :biggrin2:
En dan roepen: “OOOHHHH, dat doet ie anders nooit hoor!!!” :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3184250
Kim_S schreef:[Riek-modus]Moet je dus eerst vragen of ie links of rechts dragende delen heeft :biggrin2:
[/Riek-modus]
;D ;D ;D
MillyMol schreef:
Dn laat ik Ome Gaston eerst gewoon fijn plaatsnemen op de bank, de prijs overhandigen en dan…. strottehoofd? :biggrin2: :biggrin2:
En dan roepen: “OOOHHHH, dat doet ie anders nooit hoor!!!” :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Ja! Strottenhoofd mag natuurlijk wel. Gaston presenteert gorgelend 2017. :biggrin2:
Door MillyMol
#3184253
-Saskia- schreef:;D ;D ;D


Ja! Strottenhoofd mag natuurlijk wel. Gaston presenteert gorgelend 2017. :biggrin2:
Dat wordt een bijzondere aflevering :biggrin2:
Ik denk dat Gaston ander werk moet gaan zoeken. Is misschien wel een leuk format voor een nieuwe serie: “ Gaston zoekt..”
Nog wel even met Tobias in training gaan, want die lieverd is (nog) helemaal niet zo bloeddorstig ::)
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3184255
MillyMol schreef:Dat wordt een bijzondere aflevering :biggrin2:
Ik denk dat Gaston ander werk moet gaan zoeken. Is misschien wel een leuk format voor een nieuwe serie: “ Gaston zoekt..”
Nog wel even met Tobias in training gaan, want die lieverd is (nog) helemaal niet zo bloeddorstig ::)
Je hebt nog een jaar. Komt goed! Ik weet nog wel een GT die je zéker kan helpen. :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door