Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door frodo quin
#3183802
Ik ben meer van de zieligaards die een huisje nodig hebben er zal hier dus zeer waarschijnlijk nooit een voor mij gefokt dier in huis komen, trouwens dan is het niet de echte hé, maar eentje die op haar lijkt :( ;) :biggrin2:

Dus zeker veel foto's blijven plaatsen hé :)
Door hannabelgje
#3183805
AnnemiekevD schreef:Ja, ze echt klein. Wel heel schattig maar ik ben toch blij dat ze nog groter gaat worden ;)

Je kunt je natuurlijk altijd op de wachtlijst van de vereniging laten plaatsen Afbeelding ;)
Moet je wel geduld hebben ;)

Als Yuna goed uitgroeit gaat ze waarschijnlijk ook een nestje krijgen.
Hoe lang heb je op de wachtlijst gestaan voor haar?
Gebruikersavatar
Door AnnemiekevD
#3183807
frodo quin schreef:Ik ben meer van de zieligaards die een huisje nodig hebben er zal hier dus zeer waarschijnlijk nooit een voor mij gefokt dier in huis komen, trouwens dan is het niet de echte hé, maar eentje die op haar lijkt :( ;) :biggrin2:

Dus zeker veel foto's blijven plaatsen hé :)
Je hebt ook veel Spaanse "Markiesjes" of je laat je op de lijst zetten voor een herplaats Markiesje.

Zal zeker proberen foto's te blijven plaatsen ;)

Yuna blijft heel rustig onder het vuurwerk geweld hier :D
Daar ben ik super blij mee en ik hoop dat dat zo blijft. Mijn vorige hond was altijd zoo bang :(
Gebruikersavatar
Door AnnemiekevD
#3183808
hannabelgje schreef:Hoe lang heb je op de wachtlijst gestaan voor haar?
Ik sta bijna een jaar op de wachtlijst, maar ik was officieel nog niet aan de beurt :-[
Ik kwam in contact met iemand die graag wilde dat ik een pup van hun nam en ik was enorm gecharmeerd van hun teefje.

Voel me wel een beetje schuldig. Maar ja, het was wel een super kans natuurlijk.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door