Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3183521
We zoeken een boerderijhond. Eentje die graag bij de baas blijft, waaks is maar niet iedere voorbijganger opeet. En die erg verdraagzaam is met kinderen. En die gemakkelijk mee te nemen is overal naartoe. Met Ozzy was dat echt een ramp.

We zijn niet ingeschreven voor de puppybemiddeling in NL. Een pup uit NL mag namelijk vanwege de rabiës wetgeving pas met 15 weken de grens over, en dat vind ik te laat.
Dus het wordt een Duitse pup. Met boom. :)
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3183536
ik ken eigenlijk zo weinig wetters, dat dat idd niet in me opgekomen is.... Wordt het een reu of een teefje?
Door Anne in Zweden
#3183539
*gaat fanatiek googelen op wetter*

*probeert het nog een keer, nu op de Nederlandstalige google ::) *

*staat versteld van de bos krullen die de wetter meedraagt*

*maar vindt het wel een leuke hond om te zien*

*hoopt op teefje*

*gaat hekwerk in Zweden alvast stabiliseren*

:biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3183541
Lizzy schreef:Kort haar zei je?!?!
Ik ben hevig teleurgesteld dat het geen Dalmaat wordt :'(
Ik zei "niet langharig" :biggrin2:

Een dalmaat stond op mijn lijstje. Maar manlief wilde echt niet...
hannabelgje schreef:Ik dacht dat een wetter een echte jachthond is.
Dat hoeft geen probleem te zijn. Al onze dieren zitten achter een omheining. En de katten moeten we pupsel van jongs af aan aan wennen.
Wat ik van Wetter eigenaren hoor is dat ze graag dicht bij je blijven en dus ook niet eindeloos achter bijvoorbeeld een konijn aan blijven lopen.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3183542
In principe gaan we voor een reu (sorry Anne :-[ ), maar als er alleen teefjes beschikbaar zijn dan overwegen we dat ook wel.
Door Anne in Zweden
#3183548
Kim_S schreef:In principe gaan we voor een reu (sorry Anne :-[ ), maar als er alleen teefjes beschikbaar zijn dan overwegen we dat ook wel.
Ach, met pups kunnen mijn reuen ook goed omgaan, dus dat moet goed komen. Succes met het geduldig wachten tot het zover is! :P :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3183556
Succes met wachten Kimmekind! :-* En J&J gaan met reuen ook goed, als we maar dezelfde kant oplopen..... ::)
Door Shanti en co
#3183570
Kim_S schreef:Het teefje is nog niet loops, dus dat wachten zal nog wel even duren ben ik bang...
Is het teefje Afke, een bruinbonte?
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3183603
Thessa en Shanti schreef:Is het teefje Afke, een bruinbonte?
Ik pb je even ;)
Omdat het nog zo pril is wil ik nog niet alle details hier neerzetten.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3183605
petralita schreef:Ik dacht dat wetter nogal eigenwijs zijn? Wel erfhonden, maar ook redelijk onafhankelijk???
Stronteigenwijs. Heerlijk :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3183608
Een wetter, die zou ik ook niet gegokt hebben, maar wat leuk!!!!!!
Ik ga zo hard duimen dat het allemaal gaat lukken, dat verdienen jullie! :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door