Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door zurca
#3185745
Ik lees nu pas dit topic, wel met voordeel dat ik gelijk door kon lezen naar "de uitslag" :biggrin2:
Wat een ontzettend leuk vooruitzicht Kim! Veel plezier toegewenst bij de aankomende kennismaking, ik hoop dat het "klikt" ;)
En dan zal het lange wachten wel beginnen... succes daarmee :)
Gebruikersavatar
Door judith vd
#3185761
Diza wordt ongeveer 1x per jaar loops. Hopelijk is jouw teefje niet net loops geweest.
(anders een pup van Diza en vaak komen buurten :biggrin2:, ik ga trouwens 3 km van de Duitse grens wonen).
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3185766
*scheldwoorden* :(

Heb de hele ochtend in de stal doorgebracht, 1 van de knollies heeft koliek... :(
Dierenarts is geweest, pijnstilling en darmontspanner erin, het lijkt nu gelukkig iets beter te gaan nu ze geen pijn meer heeft.
Ze had wat verhoging en een beetje diarree ook, dus voor de zekerheid een kuurtje AB gekregen. Op mijn verzoek heeft ook bloed afgenomen en mest mee voor onderzoek, de uitslag hoor ik vanmiddag.

Denk niet dat we morgen en zaterdag weg kunnen blijven nu, dus ik vrees dat ik ons tripje af moet gaan zeggen :'(
Door Anne in Zweden
#3185791
O bleh, niet fijn! Ik dacht, even kijken hoe Kim d'r puppyperikelen gaan, lees je zoiets. Ik hoop dat het allemaal goed afloopt met knollie!
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3185950
Wat lief dat je het vraagt!

Gaat redelijk. Ze heeft zandkoliek, dus veel te veel zand in de darmen. En dat schuurt en doet ontzettend zeer. Dus nu moeten we er zo snel mogelijk voor zorgen dat het zand uit de darmen gaat. Ik heb haar vorige maand nog een psyllium kuurtje gegeven, juist om dit te voorkomen. Dus hoe dit nu kan is een raadsel, maar ze zit echt vol met zand.

We gaan dus definitief niet morgen, ik wil haar niet alleen laten nu, en ook niet iemand anders opzadelen met 2 dagen zorgen voor een zieke knollie. Is toch veel meer werk dan alleen even voeren. Balen, maar niks aan te doen. We gaan heus binnenkort nog een poging wagen. :)
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3185975
Mega-balen Kim! Zowel de zandkoliek als het afgezegde bezoekje...

Sterkte en beterschap voor knollie, nacht goed doorgekomen?
Door cj
#3185977
Sluit me helemaal aan bij ander Sas. Echt mega-balen!
Hoop dat het beter gaat nu. En heel jammer van je weekendje weg en de kosten.
Saskia
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3185984
Ze lijkt de nacht goed doorgekomen. Heb gisteravond en vanochtend wel pijnstilling gegeven, ze is nog een beetje uit haar hum.
Ze heeft 3 kleine keuteltjes puur zand gepoept :-X
Arm beest. Ze drinkt kleine beetjes, en ze wil ook wel hooi eten. Al het andere, inclusief appelmoes, is yukkie ::)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3185992
Agossie, arme Pony en arme jullie. Hadden jullie je zo op het weekend verheugd :'(

Elk drolletje zand is er maar mooi weer uit. Hopelijk gaat ze snel beter eten.
Door Anne in Zweden
#3186097
Ochgossepos. Nou ja, als het maar weer goed komt. En wat pupsel betreft: kunnen jullie nog wat langer genieten van de voorpret nu! :P :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door