Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3195734
Weer terug van de dierenarts. Long foto gemaakt en de foto is door beide artsen beoordeeld, en de uitslag is niet hoopvol; delingen horen natuurlijk zwart te zijn, maar die van Brutus waren bijna helemaal wit. Zijn hart zag er uitstekend uit, niet vergroot oid. Letterlijk zei de dierenarts; ik hoop dat dit de naarste longontsteking is die ik ooit gezien heb, maar ik ben bang dat het tumoren zijn. Maar er is zoveel wit dat ik het niet goed kan zien.
Dus hopen op het 'beste' en een totaal andere abkuur meegekregen, en over een dikke week terug om te kijken hoe het dan is en weer een foto te maken. Als het een longontsteking is zal deze tegen die tijd nog niet geheel over zijn, maar moet de foto er beter uit zien.
Het feit dat hij toch nog 400 gram was aangekomen afgelopen week was wel hoopvol. Moet ik heel eerlijk zeggen dat hij alleen kvv heeft gehad en ik hem een dikke kilo per dag ervan gaf, terwijl hij eerder altijd zo'n 500 gr kreeg. Maar hij was zo vreselijk mager geworden!
#3195735
constance.blokzijl schreef:Weer terug van de dierenarts. Long foto gemaakt en de foto is door beide artsen beoordeeld, en de uitslag is niet hoopvol; delingen horen natuurlijk zwart te zijn, maar die van Brutus waren bijna helemaal wit. Zijn hart zag er uitstekend uit, niet vergroot oid. Letterlijk zei de dierenarts; ik hoop dat dit de naarste longontsteking is die ik ooit gezien heb, maar ik ben bang dat het tumoren zijn. Maar er is zoveel wit dat ik het niet goed kan zien.
Dus hopen op het 'beste' en een totaal andere abkuur meegekregen, en over een dikke week terug om te kijken hoe het dan is en weer een foto te maken. Als het een longontsteking is zal deze tegen die tijd nog niet geheel over zijn, maar moet de foto er beter uit zien.
Het feit dat hij toch nog 400 gram was aangekomen afgelopen week was wel hoopvol. Moet ik heel eerlijk zeggen dat hij alleen kvv heeft gehad en ik hem een dikke kilo per dag ervan gaf, terwijl hij eerder altijd zo'n 500 gr kreeg. Maar hij was zo vreselijk mager geworden!
Hè jakkes, wat een zorgen. :( Ik hoop van harte dat het iets behandelbaars is en dat het weer helemaal weggaat. Sterkte.
Door eelke
#3195737
constance.blokzijl schreef:Weer terug van de dierenarts. Long foto gemaakt en de foto is door beide artsen beoordeeld, en de uitslag is niet hoopvol; delingen horen natuurlijk zwart te zijn, maar die van Brutus waren bijna helemaal wit. Zijn hart zag er uitstekend uit, niet vergroot oid. Letterlijk zei de dierenarts; ik hoop dat dit de naarste longontsteking is die ik ooit gezien heb, maar ik ben bang dat het tumoren zijn. Maar er is zoveel wit dat ik het niet goed kan zien.
Dus hopen op het 'beste' en een totaal andere abkuur meegekregen, en over een dikke week terug om te kijken hoe het dan is en weer een foto te maken. Als het een longontsteking is zal deze tegen die tijd nog niet geheel over zijn, maar moet de foto er beter uit zien.
Het feit dat hij toch nog 400 gram was aangekomen afgelopen week was wel hoopvol. Moet ik heel eerlijk zeggen dat hij alleen kvv heeft gehad en ik hem een dikke kilo per dag ervan gaf, terwijl hij eerder altijd zo'n 500 gr kreeg. Maar hij was zo vreselijk mager geworden!

Ik duim ook voor een longontsteking! Ziek zijn kost natuurlijk veel energie, dus dat hij meer eten nodig heeft lijkt me niet heel gek, lekker blijven geven dus!
#3195738
eelke schreef:

Ik duim ook voor een longontsteking! Ziek zijn kost natuurlijk veel energie, dus dat hij meer eten nodig heeft lijkt me niet heel gek, lekker blijven geven dus!
Dat was ook de bedoeling, ach hij kan het hebben, is nu 35 kilo... Ben zelf alleen in dubio of ik weer nieuwe kvv haal in de winkel of dat hij weer mag barfen. Ik neig naar de kvv, gewoon omdat hij zo benauwd is
Gebruikersavatar
Door Radja
#3195790
constance.blokzijl schreef:Weer terug van de dierenarts. Long foto gemaakt en de foto is door beide artsen beoordeeld, en de uitslag is niet hoopvol; delingen horen natuurlijk zwart te zijn, maar die van Brutus waren bijna helemaal wit. Zijn hart zag er uitstekend uit, niet vergroot oid. Letterlijk zei de dierenarts; ik hoop dat dit de naarste longontsteking is die ik ooit gezien heb, maar ik ben bang dat het tumoren zijn. Maar er is zoveel wit dat ik het niet goed kan zien.
Dus hopen op het 'beste' en een totaal andere abkuur meegekregen, en over een dikke week terug om te kijken hoe het dan is en weer een foto te maken. Als het een longontsteking is zal deze tegen die tijd nog niet geheel over zijn, maar moet de foto er beter uit zien.
Het feit dat hij toch nog 400 gram was aangekomen afgelopen week was wel hoopvol. Moet ik heel eerlijk zeggen dat hij alleen kvv heeft gehad en ik hem een dikke kilo per dag ervan gaf, terwijl hij eerder altijd zo'n 500 gr kreeg. Maar hij was zo vreselijk mager geworden!


Jemig zeg! Poeh! Ik duim ook hoor dat het een longontsteking is en de nieuwe meds aanslaan en dat hij snel weer opkapt! :bigarmhug:
#3195796
jasmijn schreef:Anne hoe gaat het met je wandelend skelet?
Begint ze al wat meer een spierbonk te worden?
Foto's van vandaag. Het grappige is dat ze er voorheen op foto's dikker uitzag dan ze was, terwijl ze nu voller is dan ze op de eerste twee foto's lijkt te zijn. :D Ze ziet er al goed uit. Er moeten nog wel wat kilo's bij, maar dat kan wel iets rustiger aan nu.


Afbeelding Ter vergelijking: zo kwam ze bij ons binnen:

Afbeelding Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding
Door Martine-Tom
#3195882
Nynke schreef:Mooie glimworm Anne !!


OT: Heb 10 kilo konijnkarkas/rug binnengekregen, lust Yesco het niet >:( >:( Morgen weer een kans.
waaaaat :o


Nouja als ie het echt niet moet neem ik het wel van je over ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door