Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3181909
Sterkte Dian!
Beterschap voor beide mannetjes.

Wat heerlijk dat je vader je (alweer) kan helpen.
Heb je een vangnet georganiseerd als dat (ooit) niet meer lukt?
Wij konden met de honden altijd bij mijn ouders terecht, maar toen mijn moeder 5.5 jaar geleden overleed, was die optie er niet meer. Gelukkig zijn wij met zijn tweeen en lukt het altijd in ieder geval een van ons beiden om alles voor Sofi te regelen, maar het is wel anders als je dat extra vangnet mist...
#3181951
Laddy heeft het tot nu toe bij 1x overgeven gehouden, fingers crossed dat hij er hiermee wegkomt.......

@Astrid, ik heb hier in Nieuwegein wel een paar kennissen die eventueel een keer met de jongens weg kunnen. Nu ik mijn scootmobiel krijg, kan ik zelf ook weer meer. Ben dan niet meer van mijn vader afhankelijk om ze een keer goed uit te laten........ Wel ben ik op dit moment wel erg afhankelijk van hem. Voor hem ben ik ook blij dat ik die scoot krijg, hij hoeft dan minder vaak te komen....... en voor mezelf is het ook goed, want ik voel me wel bezwaard richting hem............ De beste man is 77, heeft ook reuma, maar kan gelukkig nog wel lopen......... Als hij wegvalt moet ik eea goed op een rijtje zetten, al zijn ze hier van de WMO er wel heel hard voorstander van dat ik honden heb, omdat ze inzien dat ik daardoor naar buiten moet, onder de mensen kom, waarmee je oploopt al kletsend........ dat heb ik al een hele tijd gemist. Krijg dan wel van mijn vader de groeten van deze of gene, maar het s natuurlijk wel fijner, prettiger en beter om ZELF die mensen te spreken ;)
#3182047
Dian schreef:Rakker is moeilijk naar vreemden. Laddy iets makkelijker, maar ze hangen heel erg aan mij :-[
Dat is hier hetzelfde grote probleem en daarom durf ik niet zomaar een kennis in te schakelen om voor ze te zorgen (het eentje met aardig grote gebruiksaanwijzing). Professionals hebben daar gewoonweg veel meer ervaring in/mee. Vandaar dat ik het opperde. En dat het een hele klus is om te zoeken en te laten wennen weet ik helaas ook.
#3182145
We gaan de goede kant weer op. Rakker heeft vandaag een echte keutel gedraaid, wel een hele zachte en bij Laddy zet het telkens niet door. Rakker is degene met de beroertste darmen, maar de kipfilet gaat er goed in en hij heeft een klein beetje kalkoenen kvv gehad....... ik denk dat we op de weg omhoog zitten. Hij heeft al met al 2 tabletjes finidiar gehad, maar omdat er nu vastigheid in zijn keutel zit, niet meer. Toen het er afspoot heeft hij 2x een tabletje gehad. Hij poepte helderrood bloed, ik verwacht van het persen op 1 druppel gorgelkak........ het is gewoon per dag bekijken, maar het laatste tabletje heeft hij gisterenmorgen al gehad...... nog wel even voorzichtig met wat te voeren, niet te vet, geen tussendoortjes en dan denk ik dat we het wel redden...........gelukkig......... bah, niets aan zo'n zieke hond :-\ Morgen weer een stuk beter :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door