Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3180291
Kaela schreef:Gelukkig ben je nu op een punt dat het een plaatsje begint te krijgen en dan is het alleen maar mooi dat zo'n stapel kaarten je nu zo goed doet.

En dan zeggen mensen dat contact via internet oppervlakkig en nietszeggend is!
Naaaa ech nie he!
#3180292
Nou he, wat waren dat tijden :-X . Ik zie mezelf nog 7 dagen na de geboorte snoeihard van de roze wolk afdonderen :-X . Voor altijd in mijn geheugen gegrift. Maar ja, hoe mensen mee hebben geleefd en meegeholpen, dat was heel erg bijzonder. Zoiets vergeet je nooit meer. En ja, dat heeft ons enorm veel steun gegeven!!

En nee Lique, die mochten ze inderdaad niet slopen :biggrin2: . Nou, ze hebben er een aantal echt wel gesloopt hoor. Maar ik wilde er toch ook een paar bewaren voor de volgende puppy's! Ze vonden die krakende speeltjes echt het leukste dat ze hadden gezien, dat was zooo schattig!

Dit zijn ze:

Afbeelding

Die bovenop liggen met dat roze en blauw.
#3180296
3 jaar geleden alweer, niet normaal!
Even wat anders hebben jullie een "Tante Pien" winkel in de buurt? Daar worden die kraakding voor een heel klein prijsje verkocht. Evenals andere Karliedingen.
Gr. Saskia
#3180344
Lizzy schreef:Ja, de tijd vliegt. Fritzi en Frou Frou (en de andere puppy's) worden in februari gewoon al weer 3 jaar :o ! Ze zijn inmiddels zo goed als volwassen :smitten:
Fysiek dan he? :biggrin2:

Overigens inderdaad: jemig, 3 jaar (geleden) al weer?! :o
Wel leuk om dan alle lieve harten onder de riem weer tegen te komen. Naast hartklepverzakkende herinneringen, ook plek voor de fijne herinneringen. :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door