met stomheid geslagen!!!

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Barfplaats
Gesponsord bericht

Re: met stomheid geslagen!!!

Berichtdoor Barfplaats

enya13
4-sterren

Berichtdoor enya13 » Di 15 Dec 2015, 23:41

zo kreeg ik bezoek op zondag!!! dat ze ook een klacht over mishandeling hadden gehad.
na zeuren bekende dat puppie-agentje van mss 18 dat het ging om het feit dat ik de honden achtergelaten had in de auto. [speciaal ingerichte hondenbus].deur open/ dakventilatie enz. heel irritant grietje. wilde binnen controleren in huis enz. heb ik overigens geweigerd.
wel begrijpelijk als je nog steeds leest dat er honden stikken in hete auto's, maar het was in november! honden zijn het gewend en zijn stil en liggen comfortabel.
nooit meer wat van gehoord, maar toch zeer vervelend!
Retrievers
3-sterren

Berichtdoor Retrievers » Wo 16 Dec 2015, 00:41

flodder en dwarrel schreef:geef die beesten dan ook eens fatsoenlijke brokken te eten!

:2funny:
Lizzy
Moderator

Berichtdoor Lizzy » Wo 16 Dec 2015, 07:53

Ik kan me voorstellen dat je met stomheid geslagen bent..... Ja, het is wel bizar, dat als je ZO gek bent met je honden als jij dat je dan uitgerekend een klacht krijgt dat je ze mishandeld :-X . Wat een mafklappers, die de aanklacht in hebben gediend! Jij weet wel beter dus lekker los laten meis :-*
Kaio
5-sterren

Berichtdoor Kaio » Wo 16 Dec 2015, 09:07

:-X
Lekker dan :-\
Moet je er ook nog bij hebben, echt niet leuk

Maar wat ik me nu in het algemeen afvraag, serieus, welk nut heeft die zogenaamde dierenpolitie als ze niet eens mogen zeggen wat de zogezegde mishandeling is? Stel kemand doet iest fout uit ontwetendheid en ze komen langs en mogen niet zeggen wat men fout doet? Wat is het nut dan? Ik snap dat stuk echt niet, je zou toch mensen dan moeten helpen omdat ze misschien niet bewust iets fout doen? Of is dit weer een politie die liever boetes wil uitdelen?
nikèdog2000
5-sterren

Berichtdoor nikèdog2000 » Wo 16 Dec 2015, 09:23

Wat een idioten zeg die zo iets doen
Als er niets van waar is
Ik kan wel zeggen trek het je niet aan
Maar dat doe je toch
Ik hoop dat je er achter komt wie jou dit geflikt heeft
me and my boys
5-sterren

Berichtdoor me and my boys » Wo 16 Dec 2015, 09:27

Kaio schreef::-X
Lekker dan :-\
Moet je er ook nog bij hebben, echt niet leuk

Maar wat ik me nu in het algemeen afvraag, serieus, welk nut heeft die zogenaamde dierenpolitie als ze niet eens mogen zeggen wat de zogezegde mishandeling is? Stel kemand doet iest fout uit ontwetendheid en ze komen langs en mogen niet zeggen wat men fout doet? Wat is het nut dan? Ik snap dat stuk echt niet, je zou toch mensen dan moeten helpen omdat ze misschien niet bewust iets fout doen? Of is dit weer een politie die liever boetes wil uitdelen?

was niet de dierenpolitie maar de 'gewone' kwamen controleren hoe het er hier uit zag en de hoe de jongens er uit zien
me and my boys
5-sterren

Berichtdoor me and my boys » Wo 16 Dec 2015, 09:28

nikèdog2000 schreef:Wat een idioten zeg die zo iets doen
Als er niets van waar is
Ik kan wel zeggen trek het je niet aan
Maar dat doe je toch
Ik hoop dat je er achter komt wie jou dit geflikt heeft

T is ook niet waar, ik ram ze niet in elkaar oid....dit is gewoon absurd
flodder en dwarrel
5-sterren

Berichtdoor flodder en dwarrel » Wo 16 Dec 2015, 09:37

misschien een actie van mensen die jij aanspreekt in t park wanneer ze hun hond niet onder controle hebben en je op deze manier proberen terug te pakken?
K zou me geen zorgen maken....wij weten toch allemaal hoe jij voor je dieren gaat en dat heeft de politie al met eigen ogen kunnen zien ;)
Dreetje
5-sterren

Berichtdoor Dreetje » Wo 16 Dec 2015, 09:49

flodder en dwarrel schreef:misschien een actie van mensen die jij aanspreekt in t park wanneer ze hun hond niet onder controle hebben en je op deze manier proberen terug te pakken?
K zou me geen zorgen maken....wij weten toch allemaal hoe jij voor je dieren gaat en dat heeft de politie al met eigen ogen kunnen zien ;)

+1
me and my boys
5-sterren

Berichtdoor me and my boys » Wo 16 Dec 2015, 10:06

flodder en dwarrel schreef:misschien een actie van mensen die jij aanspreekt in t park wanneer ze hun hond niet onder controle hebben en je op deze manier proberen terug te pakken?

die weten niet eens waar ik woon, ik kom er vast nog wel achter :cool:
smulpaap
5-sterren

Berichtdoor smulpaap » Wo 16 Dec 2015, 10:09

hannabelgje schreef:Kan zomaar zijn dat het gaat om de laatste dagen van Zimba. Dat hij er misschien niet meer 100% goed en gezond uitzag. En dat ze daar melding van hebben gemaakt ofzo.
Leuk is sowieso anders.

Daar dacht ik ook aan .
Volgens mij heeft Keetje dit ook eens gehad , omdat haar hond er op dat moment ""zo slecht uitzag "" ( was geloof ik de huid op dat moment )
En ja , als mensen iets hebben dan zou het fijner zijn als ze zelf naar jouw toe zouden komen Ellen
Maar ach , vroeg of laat krijg je vanzelf ""eelt op de oren "" zeggen wij altijd maar
Wij hebben jaren geleden ook eens zoiets gehad . Met een op dat moment erg magere Schotse Collie (net opgenomen herplaatser )
De vacht zag er ook niet uit . Ook politie aan de deur , omdat ze een ""klacht "" hadden gekregen .
Er zouden hier teveel honden zijn , ze zouden geen zorg krijgen , te weinig eten enz enz
De politie trof hier naast de erg magere Sheila drie andere goed doorvoede honden aan
Ik heb de politie toen verteld dat Sheila een in beslag genomen hond was
En als ze hier geen vertrouwen in zouden hebben dat ze dan de dierenbescherming maar moesten bellen
Ik had ook wel een idee , wie de ""klacht "" had ingediend , een beetje laf ....
Kaio
5-sterren

Berichtdoor Kaio » Wo 16 Dec 2015, 10:57

me and my boys schreef:was niet de dierenpolitie maar de 'gewone' kwamen controleren hoe het er hier uit zag en de hoe de jongens er uit zien

Tja ook dan blijf ik het vreemd vinden, hallo we komen je vertellen dat je iets fout doet. Wat dan? Tja dat mogen we niet zeggen
Is toch compleet achterlijk?
Zal wel aan mij liggen :biggrin2:
Ik vind dat nogal wat dat iemand toch wel snel politie op je dak kan sturen ( gegrond of ongegrond) maar dat je zelf niet de reden mag weten dan. Dat je niet hoeft te weten van wie, ok, maar wel waarom.
En verder is het gewoon vervelend, beschuldigd worden terwijl je niks fout doet, je gaat toch ( on)bewust anders kijken naar je omgeving :-\
cj

Berichtdoor cj » Wo 16 Dec 2015, 11:44

Jee Ellen, wat een nare ervaring.
Over je schouder en weg.
Saskia
keetje
5-sterren

Berichtdoor keetje » Wo 16 Dec 2015, 11:52

Vreselijk, ik weet hoe je je voelt.... :(
Wij hadden dat toch ook een half jaar geleden? Ernstige dierenmishandeling en ernstig bijtincident zonder enige verwonding.
Boa en politie aan de deur. je weet dat het niet zo is maar je loopt je dagen op te vreten en te rillen door het huis.

Sterkte,...en je weet zelf beter. :bigarmhug:
Lil

Berichtdoor Lil » Wo 16 Dec 2015, 12:47

Ik blijf vanuit mijn achtergrond maar niet snappen dat je van iets beschuldigd wordt, maar je niet wordt meegedeeld waarvan. Voor zover ik weet kan dat helemaal niet, dus vraag ik mij af wat de status van de politie is. Zijn het boa's van de gemeente? Is het de dierenbescherming?

Het kan toch niet zijn dat de politie naar mij toe komt en zegt hé jij wordt ervan beschuldigd dat je iemand in elkaar heb geslagen en mij verder niet zegt wie, waar en wanneer. Ik vind het compleet vreemd.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Bar-plaats”