Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door ellenned
#3178966
Aangezien wij nu vele weekenden in Hoeven zijn, en ik een niet zo gezonde hond heb, zoek ik daar een dierenarts 'voor nood' zeg maar.
Kent iemand een goede omgeving Etten Leur?
Door renate1985
#3179074
Dierenkliniek oosterhout in de torenstraat is een hele goede.
Het is een ouder stel met veel kennis en geduld.
Iedere avond hebben ze vrij inloopspreekuur van half 7 tot half 8 en overdag op afspraak.
Door renate1985
#3179160
Graag gedaan. Dat is de enige dierenarts in de buurt waar onze labrador ( die uit angst agressief kan worden naar de dierenarts ) niet bang van is en zelfs mee knuffeld.

Vers vind hij geen probleem en het niet jaarlijks enten ook niet. Hij voert geen discusies daarover en ik vind het een prettige man die goed kijkt naar de dieren.
Door malinois.
#3179172
Dap Mark en Amer met vestigingen in oa Made en Zevenbergen. Ben er in nood een keer geweest maar is niet mijn standaard da omdat ze aardig aan de prijs zijn, maar is niet tegen vers. Verkopen zelf ook kvv.
Door ellenned
#3179199
Dankjewel. Ik ga bij beiden eens kijken. Kyran is in zijn leven zo veel bij dierenartsen geweest dat hij zo ontzettend bang is. Het ligt aan de manier waarop hij benadert wordt of die angst toeneemt of niet, dus het moet goed voelen.

Nu s kijken hoe ik mn onderschrift weer terug krijg ::)
Door renate1985
#3179212
ellenned schreef:Dankjewel. Ik ga bij beiden eens kijken. Kyran is in zijn leven zo veel bij dierenartsen geweest dat hij zo ontzettend bang is. Het ligt aan de manier waarop hij benadert wordt of die angst toeneemt of niet, dus het moet goed voelen.

Nu s kijken hoe ik mn onderschrift weer terug krijg ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door