Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3179114
Angelique schreef:Ik heb de foamdinges ook nog niet, Die moet ik nog als kerstcadeautje voor meneer Lique kopen. :biggrin2:
Dan mag hij wel op mijn auto oefenen :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3179130
Lizzy schreef:Delen, delen, delen ;D
Nou, vooruit dan maar. ;) Uiteraard met toestemming van meneer. Die echt de grootste schat van deze wereld is. :-*

Afbeelding

Hahaha, ik zie nu pas die fles! :biggrin2:


Enne, het is wel een leasebak hoor. :D :o
Door Ruisje
#3179176
Angelique schreef:Oww, jij bent wel heel erg :biggrin2:

Zo'n foamdinges wil ik ook nog, lijkt me zo leuk om te doen :biggrin2:
Heeeel erg ;D Ik heb ook nog met meetlint door de garage gelopen, maar een auto plus de vriezers en barfplaats gaat 'm niet worden. :-\ De honden en poezels gaan toch voor!

En dat foamen is zoooo leuk :rotflmao: Het bussie ging 2x per jaar door de krasstraat en toen onze buurtjes (en mensen die langsliepen) mij de jazz voor het eerst zagen snow foamen moesten ze nog net niet gereanimeerd worden. :biggrin2:
Door Lizzy
#3179187
-Annemarie- schreef:Nou, vooruit dan maar. ;) Uiteraard met toestemming van meneer. Die echt de grootste schat van deze wereld is. :-*

Afbeelding

Hahaha, ik zie nu pas die fles! :biggrin2:


Enne, het is wel een leasebak hoor. :D :o
Kijk dan! Je man, lekker in het gras de auto poetsen! Enne, met een fles Dasty, hahaha

Maar serieus, zit hij een lease auto te wassen? Jeetje! Serieus??

Onwijs leuke foto trouwens!
Door sella
#3179366
Wij hebben nu een tegoedbon voor een total wasserette nav een nieuwe autoruit.
Verders doen we de auto voor en na de winter door een wasserette die ook de onderkant mooi waxt dan heeft de pekel niet zoveel grip op je mooie staal en na de winter de ships zooi er weer af spoelen.
Handmatig nooit meer eigenlijk.
We willen wel eens de bumpers weer zwart maken ipv sleets grijs.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3179462
Maar waarom zou je eigen auto wel wassen ed en een leasebak niet?
Gaat je auto dan langer mee of zo :???:

Ik was mijn eigen auto ook niet. Los van af en toe de ruiten van ( beiden) auto's, is wel ooit praktisch nl, of eens in de paar jaar een wasstraatje.
Ik zie het echt niet zitten om een auto te gaan wassen verder, ik zit er dan meestal in zie ik die buitenkant toch niet alleen anderen :biggrin2:
Door Lil
#3179498
Ik ben compleet in shock!!!

Geen tips, want op de openbare weg je auto wassen is verboden ivm de chemicaliën en ik heb geen oprit of zo bij het huis. Verder ben ik van zeer praktisch en zitten er twee maal per dag modderige honden in de auto: voor de goede zorgen gaat hij regelmatig door een autovriendelijke wasstraat (dus zonder borstels van nylon maar met van die doekenborstels).
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door