Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3178967
Kaio schreef::uglystupid2: :uglystupid2: :uglystupid2:


Eh op het moment heb ik mat-zwarte stalen velgen :biggrin2:
In de zomer wel lichtmetalen.
Ook de leasebak heeft zowel zomer als winter licht metalen velgen. Maar eh om die nu te gaan poetsen ???? Neh
Ooit moet de auto van binnen vanwege de hondjes, omdat ie er dan van binnen zoals liques auto uitziet :biggrin2:
Leasebakken was je sowieso niet/nooit :biggrin2:. Ik heb een keer een zwarte leasebak gehad en 3 jaar mee gereden en nul keer gewassen/door wasstraat gehaald.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3178970
Lizzy schreef:Echt waar joh? Die agressieve zooi?

Als ze redelijk schoon zijn hoef je geen dasty te gebruiken, als het remvet aangekoekt zit dan helpt geen lieve velgenreiniger je niet meer en dan is het Dasty :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3178971
Lizzy schreef:Hahahaha ;D . Staat ie voor l*l ;D

Maar dat kleien is dus niet hetzelfde als polijsten?

Zeg, was jij je auto zelf of laat je dat Frank doen?
Ik was "m zelf. Dat is de consequentie als je zegt...dat is mijn auto :biggrin2:

Met kleien haal je alle half ingevreten oneffenheden en smurrieburrie van de lak af, ben je daar mee klaar mag je ,m daarna gaan polijsten. Polijsten doen we hier machinaal en dat mag Frank doen, want ik val met machine en al om.
Door cj
#3178979
Echt doen jullie dat.....? Ik doen niet eens een handwas, waar machines voor zijn gebruik ik die.
Wasstraat hier, zeker met die bergen vogelpoep.
Stofzuigen? Kansloos....
Door Lizzy
#3178987
-Annemarie- schreef:Hahaha, geweldig verhaal! ;D ;D ;D


Ik heb een paar jaar geleden meneer op de foto gezet toen die voor het eerst met een borsteltje de velgen van zijn nieuwe auto aan het poetsen was. :biggrin2: :rotflmao:
Delen, delen, delen ;D
Met mijn doppie gaat het als volgt: ik tank 5x bij mijn garage voor een bepaald bedrag, en krijg dan een bon voor de wasstraat. Vervolgens rijdt meneer mijn doppie er een keer doorheen als het echt té erg is. ;D Ik heb een gruwelijke hekel aan de wasstraat. :-X Soms, heel soms als de kaart nog niet vol was (sinds ik werk maak ik genoeg km's) wilde ik nog wel eens de tuinslang en een emmertje sop opzoeken.
Ik rijd veel in het buitengebied dus mijn autootje is nooit langer dan 3 dagen schoon. ::)

Vanbinnen schoonmaken ongeveer 2x per jaar, maar ik ben echt heel erg netjes, dat scheelt. Hond zit achterin, daar ligt zeil, dat wordt zo af en toe uitgestofferd, en ze zit ook altijd op een handdoek die het eerste vocht en vuil opvangt.

Er staan hier wel wat sop- en waxproducten, zou ik even achter moeten kijken maar daar is het koud. :-[
Nou, dat is toch best netjes!! Jammer hee, dat ze niet zelfreinigend zijn!
Door zurca
#3178991
Zou het aan het merk en type auto liggen?
Mijn vader heeft dezelfde auto als jij Lizzy en die is ineens ook zo'n autopoetser geworden. Sterkter nog...de garage waar de afgelopen 15 jaar geen auto heeft ingestaan is opgeruimd en jaja... de auto staat in de garage *viel achterover toen ik dat zag* :biggrin2:

Hier een leaseauto....dus geen verstand van wax en shampoo enzo... Hij kan gratis door de wasstraat en zelfs dat gebeurd minimaal :P
Door Lizzy
#3178992
zurca schreef:Zou het aan het merk en type auto liggen?
Mijn vader heeft dezelfde auto als jij Lizzy en die is ineens ook zo'n autopoetser geworden. Sterkter nog...de garage waar de afgelopen 15 jaar geen auto heeft ingestaan is opgeruimd en jaja... de auto staat in de garage *viel achterover toen ik dat zag* :biggrin2:

Hier een leaseauto....dus geen verstand van wax en shampoo enzo... Hij kan gratis door de wasstraat en zelfs dat gebeurd minimaal :P
Hahahaha ;D ;D ;D

Zou dat het zijn? Wie weet! Het is echt zo'n fijne auto :smitten:

Ik vind het al netjes dat je de lease auto door de wasstraat haalt :biggrin2:
Door Ruisje
#3179036
Daar gaat je buurman wel aan wennen! :biggrin2:

Na 15+ jaar bussie voor de nieuwe auto ook maar met nieuwe spulletjes begonnen: :whistle:
- sneeuwfoam
- Dodo Juice born to be mild shampoo
- Dodo Juice born slippy clay lube concentrate
- Dodo Juice supernatural fine detailling clay
- Poor Boys professional polish
- Collinite Wax no. 845
- Autoglym vinyl & rubber care
- Monello non ferro
- speciale waswanten en doeken...
:whistling: :drive1:
Door BusKay
#3179060
Sinds dat Liz een nieuwe auto heeft zie je er niet meer hè..
Volgens mij heeft ze em vandaag in de was gezet, is er daarna mee naar het strand gereden met een bak vol honden.. en tja toen ze terug kwam moest ie natuurlijk weer gewassen en uitgedaan worden...
Zucht.. beheerders.... >:( >:(
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3179066
Ruisje schreef:Daar gaat je buurman wel aan wennen! :biggrin2:

Na 15+ jaar bussie voor de nieuwe auto ook maar met nieuwe spulletjes begonnen: :whistle:
- sneeuwfoam
- Dodo Juice born to be mild shampoo
- Dodo Juice born slippy clay lube concentrate
- Dodo Juice supernatural fine detailling clay
- Poor Boys professional polish
- Collinite Wax no. 845
- Autoglym vinyl & rubber care
- Monello non ferro
- speciale waswanten en doeken...
:whistling: :drive1:

Oww, jij bent wel heel erg :biggrin2:

Zo'n foamdinges wil ik ook nog, lijkt me zo leuk om te doen :biggrin2:
Door Retrievers
#3179095
Ik heb sinds 1,5 jaar een auto. Deze heb ik tot nu toe zelf gewassen met de waterslang.
Ik ga hem toch 3× per jaar door de wasstraat gooien. Ik wist niet dat alleen wassen en drogen (zonder poespas) €5 kost en €15 per jaar kan ik wel missen.

Sinds vanmorgen zit er trouwens een hele grote kras in van zeker een deur breedte. Mijn avond wordt verknald omdat ik zo aangifte ga doen. Ik heb al een vermoeden wie het gedaan heeft, wel heel grappig als ik een maand geleden hem in elkaar geslagen heb en 2 weken geleden zeurde over een katterverjager en hem gisteren naast zijn hek plaatste waar ik hem bijna nooit neerzet maar nu wel moest omdat de hele straat vol met visite stond. ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door