Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3181743
Kerstavond een gewone avond, lekker nasi gegeten.
1e kerstdag warme broodjes als ontbijt en zo heerlijk met Charlie lang naar het bos. Vanavond varkenshaasje met duchette aardappeltoefjes en boontjes in spek en een ijsje als toetje.
2e kerstdag met mijn broer en gezin op pad, oa sushi eten.
Zondag een gewone dag, dan ga ik mijn kantoor verbouwen en werken.
Door Martine-Tom
#3181760
Morgen eters en dan doen we ala american allemaal wat, beetje in de sfeer van tapas, vandaag vanaf 10 uur in de keuken gestaan voor morgen dus vandaag word het iets van pizza ofzo, kan nu geen eten meer zien ;D
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3181763
Uiteindelijk hebben wij voor morgen voor gourmetten gekozen. Ik heb van alles, veels te veel, dus keuze genoeg.

Gisteravond hebben we met zijn tweetjes pannenkoekjes gebakken op het gourmetstel. Dat was hartstikke leuk. Vanavond doen we met zijn tweetjes kaasfondue. En voor zondag doen we een vegetarische pasta.
Door Mowgli
#3181790
BusKay schreef:Goed te zien... nog geen haar oud.... :biggrin2: :biggrin2:
Stomme autocorrectie ;D ;D

Gelukkig hebben we de bon nog, dus maandag maar terug naar Conrad met dat ding. *Gaat alvast kijken welk merk we nu willen*
Door BusKay
#3181791
Mowgli schreef:Stomme autocorrectie ;D ;D

Gelukkig hebben we de bon nog, dus maandag maar terug naar Conrad met dat ding. *Gaat alvast kijken welk merk we nu willen*
Zal geen probleem zijn... fijne dagen... ::) ::)
Door Lizzy
#3181792
Vanavond eten Leo en ik pasta met rode pesto en salade.

En morgen hebben we lunch bij mijn lieve mams. Ik maak twee quiches. Mijn zus maakt soep en salades. Mijn schoonzus maakt zelf broden en neemt kaasjes, zalm en wijn mee. Mijn moeder doet het toetje.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door