Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door TomsBorders
#3177342
lianneke schreef:Hoe kan het nou dat mijn haan er ineens op staat???
Zoek trouwens een goed hok en tuin voor hem...

hehe, je link was goed alleen mistje enkele karakters in de IMG code. Ik heb ze in mijn citaat gefixed zodat hij erop staat.
voor de volledigheid er moet [img]staan-en-vervolgens[/img] bij jou ontbrak er wat (namelijk de eerste [ en de laatste G])
Voor de anderen, het is het handigste als jullie het formaat ook even aanpassen in Tinypic dit door Resize te klikken en dan message board of anders 15" screen. Zo laden grote foto's sneller en hebben mensen met kleine schermen er iets minder last van dat de pagina inneens zo breed is.
Gebruikersavatar
Door Dian
#3177344
Inge en Bono schreef:;D dan ligt het vast aan verschillende systemen, ofzo, thnx
Ehhmm Dian, waar werk jíj mee dan, dat ie bij jou op z'n kop staat? :D

windhoos 10 op mijn laptop. Hij staat op zijn zijkant........ is wel geinig hoor ;) :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pike
#3177373
TomsBorders schreef:erg close.

Met tinypic hoef je alleen maar te klikken op de tekst erboven en dan kopieert hij de link voor je.
Nou, ik moet toch echt zelf selecteren, kopieëren en plakken.
En dan gaat hij nog op zijn kant ook...

Afbeelding
Door TomsBorders
#3177378
pike schreef:Nou, ik moet toch echt zelf selecteren, kopieëren en plakken.
En dan gaat hij nog op zijn kant ook...

Afbeelding
hmm ja raar, als ik de image open in een nieuw tabblad staat hij wel goed, ik ga even zoeken waardoor dat zou kunnen komen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door