Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pike
#3177066
-Saskia- schreef:Euh. Oké. Dat werkt inderdaad. Wel snel.
Maar je kan daar de grootte van de foto (sorry :-[ ) niet meer aanpassen?
ja hoor dat kan wel heb ik ook gedaan, dat is juist zo handig hoef je niet meer te klooien om je foto te verkleinen ;)\
Enige wat ik nog niet goed snap bij de tinypic is wat "inline plaatsen" betekent :???:
Gebruikersavatar
Door pike
#3177077
Alleen zet hij sommige foto's op zijn kop? Ik dacht als ik dan die foto zelf eerst in mijn album op zijn kop zet dan plaatst hij hem goed maar dan staat hij nog steeds op zijn kop :???:
Gebruikersavatar
Door pike
#3177090
lianneke schreef:Met mn I-pad lukt het nog niet zo.. >:(
Ook even geprobeerd op de iPad maar daar krijg ik de foto wel geupload maar het adres niet in het bericht geplaatst dus geen foto..
Door Ruisje
#3177093
pike schreef:
Ook even geprobeerd op de iPad maar daar krijg ik de foto wel geupload maar het adres niet in het bericht geplaatst dus geen foto..
Hier heb ik het op de iPad gedaan. Url geselecteerd, gekopieerd en toen in bericht geplakt.
Door Ruisje
#3177099
constance.blokzijl schreef:Kan het niet meer via de Ipad met het + naast de schrijfbalk en dan via het bergje met zonnetje icoon?
Afbeelding
Zo hoop ik?
Jawel, maar dan plaats je de foto via Tapatalk. De via Tinypic methode is de snelle manier als je BP bezoekt via een browser.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door