Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pike
#3177973
monster schreef:Afbeelding
Poging 2, kijken of het kleiner kan.
monster schreef:Oei, nou in het midden uitkomen, want dit is we :-[ l klein.
Als je "website/email (320X240)" kiest krijg je een net formaatje ;)
Door Borke
#3178806
Met geen mogelijkheid dat ik het oor elkaar krijg met mijn Mini IPad en Safari.
Ook kopieren en plakken lukt niet en ook niet met het standaard knopje.
Jammer want het ziet er fantastisch uit.

Hartstikke leuk om jullie foto's te zien ;D maar mij lukt het niet :'(

Maar even wachten tot Jeff iets slims verzint ::)
Door TomsBorders
#3178810
ook niet als je lang op de link klinkt, zodat je vervolgens kan aanklikken - alles selecteren. dan lang drukt op - kopieren. dan hier de code plakken eventueel zelf de img code toevoegd?
Door Jeff
#3178811
Borke schreef:Met geen mogelijkheid dat ik het oor elkaar krijg met mijn Mini IPad en Safari.
Ook kopieren en plakken lukt niet en ook niet met het standaard knopje.
Jammer want het ziet er fantastisch uit.

Hartstikke leuk om jullie foto's te zien ;D maar mij lukt het niet :'(

Maar even wachten tot Jeff iets slims verzint ::)
Het staat nog op mijn lijst. :thumbup:
Door Borke
#3178812
TomsBorders schreef:ook niet als je lang op de link klinkt, zodat je vervolgens kan aanklikken - alles selecteren. dan lang drukt op - kopieren. dan hier de code plakken eventueel zelf de img code toevoegd?
Nope!
Maar bedankt voor het meedenken ;)

Ik wacht gewoon rustig op Jeff, die lost alles op :-*
Gebruikersavatar
Door pike
#3178907
Jeff schreef:Het staat nog op mijn lijst. :thumbup:
Kan je dan ook nog iets doen aan het ongewenst roteren van foto's? Of is dat van huis uit op te lossen op een of andere manier?
Gebruikersavatar
Door Radja
#3178919
TomsBorders schreef:ook niet als je lang op de link klinkt, zodat je vervolgens kan aanklikken - alles selecteren. dan lang drukt op - kopieren. dan hier de code plakken eventueel zelf de img code toevoegd?

Dat is idd de enige manier hoe het mij wel lukt ;)
Door Jeff
#3178936
pike schreef:Kan je dan ook nog iets doen aan het ongewenst roteren van foto's? Of is dat van huis uit op te lossen op een of andere manier?
Ik dacht de hele tijd dat jullie een grapje maakte over gedraaide foto's maar ze zijn echt gedraaid. :???: Ik heb het uitgezocht en dat komt door bepaalde telefoons de orientatie van foto's meegeeft en browsers nemen dat over. Die optie is zo nieuw dat de oplossing die ze ervoor geven nog niet werkt. Daar moeten we dus even op wachten. Een andere oplossing is door de foto in een programma te openen waar je die gegevens kan verwijderen (zoals photoshop) of te uploaden naar een andere website dan tinypic die dat ook weghalen, zoals http://imgur.com. Vanuit Barfplaats kan ik helaas niet zoveel.
Gebruikersavatar
Door pike
#3179075
Jeff schreef:Ik dacht de hele tijd dat jullie een grapje maakte over gedraaide foto's maar ze zijn echt gedraaid. :???: Ik heb het uitgezocht en dat komt door bepaalde telefoons de orientatie van foto's meegeeft en browsers nemen dat over. Die optie is zo nieuw dat de oplossing die ze ervoor geven nog niet werkt. Daar moeten we dus even op wachten. Een andere oplossing is door de foto in een programma te openen waar je die gegevens kan verwijderen (zoals photoshop) of te uploaden naar een andere website dan tinypic die dat ook weghalen, zoals http://imgur.com. Vanuit Barfplaats kan ik helaas niet zoveel.
Op de laptop heb ik het geprobeerd door de foto in het fotoprogramma te roteren, maar dat had geen enkel effect. Op de telefoon echter, als ik daar naar wijzigen ga en de foto roteer (dan staat hij op de telefoon dus niet goed meer ::) ), dan zet hij hem met tinytpic wél goed op bp :cool:
Wat ik niet begrijp is waarom de orientatie van een telefoongemaakte foto dan verkeerd is?? maar dat zal wel een ingewikkeld verhaal zijn :-[
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door