Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3176970
En uiteraard is Joris verder ook minstens zo knap.....

Afbeelding

En over ogen die de spiegels van de ziel zijn.., daarover hoef je niet eens te twijfelen! :smitten: :smitten: :smitten:

(Zo nu heb ik wel weer genoeg opgeschept, het mooiste van alles is dat ik maar liefst 2 van die knapperds heb).
#3177125
Mieke L. schreef:Afbeelding Heet hij Elvis! Dat wist ik niet zo leuk! Ik zeg thuis altijd dat mijn volgende hond Elvis gaat heten!
En je hebt inderdaad 2 hele knappe kanjers :smitten:
Toen Joris geboren werd was hij uit het E nest... en dacht dat je dat ik wat met een E kon verzinnen???? Heeft even geduurd.
Dian schreef:Maar eh, hoeft hij niet te slapen??? :dog: :dog: :dog: :dog: :dog:
Daarna wel, maar vanmorgen eerst nog niet! Dan gaat hij nog altijd een anderhalf uur op pad, ook al gaan we natuurlijk niet meer zo snel omdat Joeperdepoep een slakkentempo heeft. Maar eigenlijk maakt ze dat allebei niets uit, je kunt dan juist lekker rellen en keten.
Lil schreef:Oooo dat heb je nog niet eerder verklapt! Ik ben verliefd op hem. O en Boris ook.
Nu pas?? ::) ;D
Door Lil
#3177861
Pauline schreef:Toen Joris geboren werd was hij uit het E nest... en dacht dat je dat ik wat met een E kon verzinnen???? Heeft even geduurd.


Daarna wel, maar vanmorgen eerst nog niet! Dan gaat hij nog altijd een anderhalf uur op pad, ook al gaan we natuurlijk niet meer zo snel omdat Joeperdepoep een slakkentempo heeft. Maar eigenlijk maakt ze dat allebei niets uit, je kunt dan juist lekker rellen en keten.


Nu pas?? ::) ;D

Neee, nadat die knapperd mij in hoogst eigen persoon aankeek en via zijn ogen mijn hart stal. :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door