Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3175855
Ik heb al 2 kerstkaarten, 1 2 weken gelden en de ander vanmorgen.

De boom komt hier de avond voor Kerst pas te staan en gaat op nieuwjaarsdag er weer uit.
Als de zeeman met de kerst niet thuis is blijft hij staan tot hij thuis komt maar dit jaar is hij, na vele jaren afwezigheid fijn weer eens thuis.

Kerstdorpjes zou ik graag hebben maar ook mijn katten zijn gek op kerstdorpjes.
Mijn bullen kerststal durf ik ook niet (meer) neer te zetten. Ik doe dat wel weer als de katten er niet meer zijn.
#3175873
Kaio schreef:Zeg Sinterklaas is nog niet eens vertrokken ! :cardR:

;D

Nou dat! Had al mooie boompjes gezien bij de boerenbond, maar nog niet meegenomen omdat de Sint nog niet weg is. :biggrin2:
Wel al extra lampjes in de vaas met denneappels gedaan, maar dat zijn lampjes in de vorm van een denneappel dus dat kan heel de winter wel.
#3175912
Kaela schreef:Wij doen ook pas aan kerst na de sint. En ik ben dit jaar nog in het geheel niet in de stemming. Dus het kan zijn dat het dit jaar pas laat of misschien wel bijna niet op gang gaat komen.
Ja ook dat. Ik kan er nog niet over uit dat ik de laatste bbq van het seizoen nog niet gehad heb :P gaat ineens zo snel!
#3175956
Nee eerst de sint weer naar Spanje dan kijk ik wel of ik wat neerzet.. Jan maakt ieder jaar kerststukjes en dan wat versiering.

Eerlijk gezegd hoeft het voor mij niet.. wel kerststukjes dat groen komt allemaal uit onze eigen volkstuin dat ruikt wel lekker.
Door D&K
#3175958
Geen Kerstboomstress meer. Nooit meer. We zetten vanzelfsprekend weer de 'vadervanPauline' kerstboom in de vensterbank. En eromheen de guirlandes met lampjes. Heerlijk.
Maar eerst die ene Kloas even het land uit bonjouren. Dan mag die andere erin. :D
#3176281
Ik!
Dit jaar gaat het echt heel anders dan anders. Normaliter vier ik eerst mijn eigen Sinterklaasfeestje en ga ik pas 6 decmber beginnen.
Dit jaar ben ik op "advent" begonnen. Opruimen, schoonmaken, dingen neerzetten.

Voelt raar maar goed!

Suzanne
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door