Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door charmed
#3175466
Nou dat was vannacht lekker wakker worden. Na 4 uur maakt meneer charmed mij wakker, hij neemt mijn auto mee. Dus ik zeg, dan kan ik niet weg? Ze hadden zijn ruit ingeslagen van de auto aan de bestuurders kant. Nog voor 8 uur al de politie aan de deur, er zijn hier in de straat meerdere autoruiten ingeslagen, allemaal auto's die langs de weg geparkeerd staan. Hadden de auto net klaar (2 dagen garage) voor een weekendje weg. Nu kan die weer naar de garage
Door charmed
#3175487
Nou anders ik wel, het was een heel geregel allemaal om de auto klaar te krijgen, ik denk dat ze autoonderdelen zochten, want ze hadden de motorkap open gezet, hij wilde vanmorgen nog wel starten, maar of er voor de rest onderdelen uit zijn weten we niet. Ik hoop niet dat ze ergens mee geknoeid hebben
DJ en Doerak schreef:Jemig, wat ontzettend balen!!! Je zou ze toch wat :boxing: . Wat is de lol er van hè? Je hebt er weer zoveel ellende van! Ik hoop dat het snel gerepareerd kan worden.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door