Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Admin
#3174736
Wij zijn sinds vandaag over op andere software waardoor het een en ander veranderd is. Er zijn nog wat aanpassingen nodig dus je zal nog hier en daar wat foutjes tegenkomen maar die worden in de loop van de week opgelost.

Brand maar los als er vragen zijn.
Gebruikersavatar
Door Ligaa
#3174739
Vind het nog niet echt mooi maar het zal vast handiger zijn voor jullie haha. :)

Mijn inbox geeft aan dat er '161 van 50 berichten bewaard zijn'. Hoe moet ik dat interpreteren? Kan ik nu geen berichten meer ontvangen als er 50 berichtjes in mijn inbox staan? In mijn postvak UIT staan er ook nog bijna 200, gaat hij die allemaal nog weer versturen? :2funny:
Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#3174740
Ja doet het prima, alleen als zie nog geen avators en als je je aanmeldt staat de tijd verkeerd.
Als je je afmeld staat de tijd wel goed.
En als je een post quote en dan reageert, verschijnt het bericht volgens mij niet.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3174743
Lazy Garfield schreef:Ja doet het prima, alleen als zie nog geen avators en als je je aanmeldt staat de tijd verkeerd.
Als je je afmeld staat de tijd wel goed.
En als je een post quote en dan reageert, verschijnt het bericht volgens mij niet.

Test 123 Wel dus ;D
Gebruikersavatar
Door Ina
#3174748
Ik test maar even mee...., ziet er overzichtelijk uit tot nu toe.
Ik zie alleen geen avatars (behalve van Admin) , maar dat was al opgemerkt en bij 'mijn priveberichten' klopt de telling ook niet helemaal geloof ik, maar dat scharen we maar onder de kinderziektes.

Bedankt voor het harde werken !!


...., en ik zie trouwens ook geen onderschriften/foto's
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door