Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Nadia
#3175102
Pff, ik ben nog geen dan. :-\ vind het op de mobiel ontzettend druk. Zo veel knopjes en ditjes en datjes.
Ook zien bij mij de emoticons raar uit. Lijken net van die B-keus emoticons.
Het zal even wennen zijn denk ik.
Door jasmijn
#3175111
Ik vind het ook een vervelend druk forum geworden, jammer want Bp was mijn favoriet op uiterlijk.
Het wit is zo verschrikkelijk wit :boxed:, het letter type is hard en raar

Maar met mijn Asperger had ik wel gedacht dat ik dit heel moeilijk zou vinden, ik mis het oude forum :cry2:


Wat ik wel leuk vind is dat er een hoop meer smilies bij zijn gekomen :biggrin2:

Zo als deze :boat: O0 :blonde: :cardR: :bulb: :apple: :dumbells: :fever: :dog: :mouse1: :pup:

Allemaal super gaaf :coolsmiley:
Door BlissSpirit
#3175142
Nadia schreef:Pff, ik ben nog geen dan. :-\ vind het op de mobiel ontzettend druk. Zo veel knopjes en ditjes en datjes.
Ook zien bij mij de emoticons raar uit. Lijken net van die B-keus emoticons.
Het zal even wennen zijn denk ik.
Ik gebruik op mijn mobiel tapatalk. Ideaal en niks veranderd Afbeelding
Door Lizzy
#3175152
Nadia schreef:Moet ik voor elk topic waar ik in schrijf afzonderlijk de email uitzetten?
Kan het niet in een keer voor heel barfplaats?
Rechtsboven klik je op notificaties en daarna op instellingen. Daar kun je het allemaal uit / aan zetten :)
Gebruikersavatar
Door Hope
#3175202
Nadia schreef:Pff, ik ben nog geen dan. :-\ vind het op de mobiel ontzettend druk. Zo veel knopjes en ditjes en datjes.
Ook zien bij mij de emoticons raar uit. Lijken net van die B-keus emoticons.
Het zal even wennen zijn denk ik.

Emoticons zien er hier ook raar uit. Beetje eerste lichting hyves emoticons :biggrin2:
Ach, het zal best wennen!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3175204
Hope schreef:

Emoticons zien er hier ook raar uit. Beetje eerste lichting hyves emoticons :biggrin2:
Ach, het zal best wennen!

Die worden nog veranderd, maar dat was zeg maar...geen 1ste prio.
Gebruikersavatar
Door kayla
#3175267
He, he, ben er ook weer..... vandaag gelijk al mijn berichten opgeschoond...
Moet wel nog erg wennen aan de vernieuwde versie. Vond het oude Barfplaats veel overzichtelijker en rustiger.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door