Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3174730
Ik wilde net een topic gaan openen "doet ie ut of doet ie ut niet" :biggrin2:

Maar volgens mij doet ie ut!

En alle dank gaat uit naar Jeff! Dankzij hem zitten we nu op dit forum. Dankzij Jeff draait Barfplaats al jarenlang vlekkeloos!
Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#3174737
Ja doet het prima, alleen als zie nog geen avators en als je je aanmeldt staat de tijd verkeerd.
Als je je afmeld staat de tijd wel goed.
En als je een post quote en dan reageert, verschijnt het bericht volgens mij niet.
Laatst gewijzigd door Lazy Garfield op ma 30 nov 2015, 18:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Jeff
#3174741
Dank je wel allemaal!
Lazy Garfield schreef:Ja doet het prima, alleen als zie nog geen avators en als je je aanmeldt staat de tijd verkeerd.
Als je je afmeld staat de tijd wel goed.
Ja dat klopt. Er moeten nog wat kleine dingen gebeuren maar ik wilde iedereen niet meer laten wachten dus heb ik het alvast online gezet. Het helpt ook als jullie meehelpen met testen, des te sneller zijn de fouten eruit. :biggrin2: Dat van de tijd bijvoorbeeld wist ik nog niet maar ik er meteen achteraan.
Door M0ppie
#3174742
Lazy Garfield schreef:Ja doet het prima, alleen als zie nog geen avators en als je je aanmeldt staat de tijd verkeerd.
Als je je afmeld staat de tijd wel goed.
Dan moet je bij je gebruikerspaneel (even bovenin op je gebruikersnaam klikken)

En dan klikken op tabblad "forumvoorkeuren"

en dan bij wijzig algemene instellingen

Kiezen voor:
Mijn tijdzone UTC+1:00 - 30 Nov2015, 18:06
Europa/Amsterdam

En op Verstuur klikken.


Dan staat de tijd goed.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3174745
M0ppie schreef:gefeliciflapstaart met het nieuwe forum. Voel me gelijk ook een beetje "nieuw" ;D :circle:
Je lijkt ook helemaal nieuw met je 2 berichten :2funny:
Door M0ppie
#3174753
Angelique schreef:
Je lijkt ook helemaal nieuw met je 2 berichten :2funny:
Lol :2funny: :mbounce:

Voelt lekker hoor zo'n update. Kan het iedereen aanbevelen
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door