Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door BusKay
#3174760
Wauw... ziet er gelikt uit hoor!!!

Eindelijk weer wat te lezen... LOL!!

Mooi stukje werk Jeff.. ik weet dat dit monikkenwerk is..

Ben benieuwd hoeveel mensen er hoeveel keer per dag wel niet gekeken hebben of het forum er alweer was.. :beerchug: :beerchug:
Gebruikersavatar
Door Daantje
#3174824
Jeeeeejjjj gefeliciteerd,wat een klus zeg , toppertjes zijn jullie :flowers:

Ik zie ook allemaal leuke nieuwe dingetjes zoals 4 pagina's ikoontjes erbij :rabbit:
Door Ingeborg58
#3174857
BusKay schreef:Wauw... ziet er gelikt uit hoor!!!

Eindelijk weer wat te lezen... LOL!!

Mooi stukje werk Jeff.. ik weet dat dit monikkenwerk is..

Ben benieuwd hoeveel mensen er hoeveel keer per dag wel niet gekeken hebben of het forum er alweer was.. :beerchug: :beerchug:
Ik ongeveer 25 maal per dag :baby: :beerchug:
Gebruikersavatar
Door Mieke-Navajo
#3174947
Gefeliciteerd! En bedankt, de vorige versie was voor mij onwerkbaar, zag door de bomen het bos niet meer. Nu helemaal blij 8)
Door Mandarijn
#3174978
Gefeliciteerd!!!! :flowers: :flowers:

Daantje schreef:Ik zie ook allemaal leuke nieuwe dingetjes zoals 4 pagina's ikoontjes erbij :rabbit:
Maar bij mij doen ze het niet allemaal. Ik krijg alleen wat getypte letters te zien.

Bijvoorbeeld deze:

:vanvelzen: :nickensimon: :groothuizen: :trijntje: :sintklap: :sintzwaai: :zwartepiet: :kerstzwaai: :reindeer: :borsato: :ilse: :alib:
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3174988
Mandarijn schreef:Gefeliciteerd!!!! :flowers: :flowers:




Maar bij mij doen ze het niet allemaal. Ik krijg alleen wat getypte letters te zien.

Bijvoorbeeld deze:

:vanvelzen: :nickensimon: :groothuizen: :trijntje: :sintklap: :sintzwaai: :zwartepiet: :kerstzwaai: :reindeer: :borsato: :ilse: :alib:
Dat heb ik ook bij sommige zelfs bij deze: >:(
En bij berichticoon heb ik de keuze uit allemaal rondjes, ben benieuwd wat dat is ;D

Aah komt nog wel goed
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door