Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3176520
Mijn favoriet is Brace. Ik hoop alleen niet dat hij wint. Lijkt me beter voor zijn carrière om tweede te worden. Maar hij heeft tot nu toe prachtige Nederlandstalige nummers gezongen met heel veel gevoel. Ik hoop echt op een come-back van Brace.
Door Borke
#3176531
Ingeborg58 schreef:Tuurlijk,anders hebben we toch niks om over te zeuren? :beerchug:
Precies, wij vinden het wel gezellige tv :thumbup:
Gebruikersavatar
Door Radja
#3176548
Ik kijk ook weer hoor!

Anouk heeft een miskraam gehad tijdens de voorrondes van de the voice! Daarom stond ze niet op enzo! Was bij de Coen en Sander op de Radio!
Gebruikersavatar
Door Radja
#3176556
Mieke L. schreef:Mijn favoriet is Brace. Ik hoop alleen niet dat hij wint. Lijkt me beter voor zijn carrière om tweede te worden. Maar hij heeft tot nu toe prachtige Nederlandstalige nummers gezongen met heel veel gevoel. Ik hoop echt op een come-back van Brace.




Sorry Mieke,daar ben ik het dus helemaal niet mee eens! Ik vind dat zij die al een prof carrière achter de rug hebben,zoals ooit ook Dewi,eigenlijk niet mee mogen doen,alleen omdat ze weer bekendheid willen krijgen omdat zij niet meer in de belangstelling staan! Ja Brace heeft een prachtige stem en zingt fantastisch,maar dat moet ook op eigenkracht kunnen en de voice er niet voor nodig hebben! Geldt ook voor die achtergrond zangeres van Anouk! Maar wel in mindere mate!achtergrond zangers/zangeressen zingen vaak heel goed,maar zijn minder geschikt om solo te zingen,dus daarbij kan ik me voorstellen dat ze dit podium gebruiken om solo te proberen!
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3176560
Ik vind Brace gewoon hartstikke goed hij hoeft van mij niet te winnen. Ik vraag me sowieso af in hoeverre sommige ''reeds bekende mensen'' ook niet gewoon gevraagd worden of ze mee willen doen.
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3176561
Radja schreef:Ik kijk ook weer hoor!

Anouk heeft een miskraam gehad tijdens de voorrondes van de the voice! Daarom stond ze niet op enzo! Was bij de Coen en Sander op de Radio!
Ja meerdere zelfs las ik. Vandaar dat ze ook wat flinker was en inderdaad niet opstond. Jee dat zal haar ook niet in de koude kleren zijn gaan zitten.
Door Paul_Barte
#3176598
Ben vanavond helaas vergeten The voice op te nemen.
Weet iemand of dit komende week nog herhaald wordt op een andere zender of op 4?
Kan het niet vinden in de gids.....

Heb het al gevonden, het is zaterdagavond om 18.00 uur op 8 :doh:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door