Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3174252
Ik ben blond, ik ben vergeten een parkeerkaart te bestellen voor komende zaterdag, racoon in ziggo dome. Weet iemand hier of je ter plekke nog een kaart voor de P onder de arena kan kopen?
Door inge58
#3174253
Ik denk dat je dat alsnog kan doen hoor! Gewoon via internet,dan krijg je je P ticket via de mail. Effe uitprinten en klaar is klara........ Eeeehhhh Kaela  :)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3174254
inge58 schreef: Ik denk dat je dat alsnog kan doen hoor! Gewoon via internet,dan krijg je je P ticket via de mail. Effe uitprinten en klaar is klara........ Eeeehhhh Kaela  :)
Dacht ik ook, maar ik krijg op de site alleen maar evenementen vanaf 4 december er voor.
Door M@rina
#3174274
Wij hebben afgelopen vrijdag in P1 onder de Arena gestaan. Bij het inrijden wordt er gevraagd of je een kaartje hebt, zo niet dan krijg je een brochure waarop staat hoe alles werkt. In de Ziggodome kan je bij de servicebalie uitrijkaarten kopen (12,-) Als je vroeg bent is het heel relaxed parkeren daar en je zit in een poepen en zucht bij de Ziggo Dome. Wij waren er tussen 18.30 en 19.00 uur.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3174342
eelke schreef: Ik geloof dat daar 14 parkeergarage's zijn ofzo  :o wij hadden de p-dome. Da's onder de ziggo dome.

Google stuurt mij naar deze site;
http://www.amsterdam.nl/parkeergebouwen/onze_garages/amsterdam_arenapoort/dome-garage/

En die linkt mij daar dit, en daar staat zaterdag ook bij.
http://www.onlineticket.nl/
Gelukt! Thanks!
Me and my boys! schreef: Met marco zijn we vanuit haarlem met de bus gegaan, ideaal!
want jeeee wat een drukte, sommige hebben er anderhalf uur over gedaan om van de parkeergarage te komen
Ik heb nooit last gehad met lange wachttijden. Ook niet bij Robbie. Dus we gokken het er maar weer op.
Door eelke
#3174358
Bij ons was laatst alles vol maar de ziggo was uitverkocht, de hmh ook, en ajax speelde thuis. Dat was een drukke bedoeling :P

Veel plezier!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door