Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door KarenH
#3174070
Turid Rugaas is inderdaad geweldig, boekjes zijn wel prijzig maar misschien kun je ze ook in de bieb lenen.
Ik heb 2 boeken van Martine Burgers en Sam Turner, Een hondenlevenlang fysiek en mentaal in balans, Elke pup een goede start en Je puber goed op pad.
Heb ze verslonden, leest heerlijk weg, erg prettig geschreven.

Ik heb er nog wel een aantal, maar die heb ik zo niet voorhanden, bovenstaande springen er echt uit en liggen in de kast zodat ik ze zo kan pakken.
Gebruikersavatar
Door pluk
#3174181
TomsBorders schreef: is dat de nederlandse versie van When Pigs Fly? zo ja dan heb ik hem al
Inderdaad  :)

Naar de boeken van Sam Turner ben ik ook erg benieuwd. Bij een pup zou ik die kopen denk ik.
Turid Rugaas heb ik ook, maar vind ik niet voldoende als basisboek, wel als verdieping.
Door Tamara
#3174289
De taal van je hond - Stanley Coren

Boek van een paar honderd pagina's. Staan zeker 50 bladzijdes in over wat de verschillende standen van staarten en gapen/blaffen/standen van voeten/ect.. betekenen.
Ik heb deze al uitgelezen en af en toe kijk ik er weer even in. Een goed boek die voorlopig nog even tussen de andere boeken blijft staan  :biggrin2: .
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door