Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3173988
hannabelgje schreef: Hoe houden jullie die warm 's nachts? Mijn slaapkamer is koud en mijn Zoë ligt op bed. Ze voelt dan ook koud aan. Koude oren, rug enz.
Die van mij kruipt onder het dekbed en komt daar niet meer vandaan haha!
Lekker hoor altijd een warme kruik!
#3173991
Senna is een labrador, dus die houd zichzelf warm.
Maar ze vindt het ook leuk om in foetus houding te liggen tegen mijn buik.
In mijn kamer is het altijd aangenaam, mijn naaktratten mogen namelijk niet in ijspegels veranderen  :biggrin2: .

Met z'n 3en wordt het trouwens best krap in bed  :sleep1: :sleep3: :sleeping:
Laatst gewijzigd door Tamara op do 26 nov 2015, 02:02, 1 keer totaal gewijzigd.
#3173992
Tamara schreef: Senna is een labrador, dus die houd zichzelf warm.
Maar ze vindt het ook leuk om in foetus houding te liggen tegen mijn buik.
In mijn kamer is het altijd aangenaam, mijn naaktratten mogen namelijk niet in ijspegels veranderen  :biggrin2: .

Met z'n 3en wordt het trouwens best krap in bed  :sleep1: :sleep3: :sleeping:
Liggen die naaktratten ook in bed dan? Je bedoelt naakthonden of echte naaktratten.
In het laatste geval, nou nee brrrrrrrrrr moet er niet aan denken.  :)
#3173993
Ja ik bedoel echt naaktRATTEN en nee die liggen niet in bed :2funny:
Alhoewel er nu wel een oudje van 3 jaar in een ziekenboeg bij mijn hoofdeinde ligt.

Ik had ze vroeger wel af en toe op bed liggen maar nu niet meer.
Ik had er toen ongeveer 8 bij me en ik was in slaap gevallen.
toen ik twee uur laten wakker werd schrok ik en zag ik nergens geen ratten op het dekbed.
ik gooide het dekbed van me af en ze lagen allemaal bij mijn benen.
Ik heb ze maar laten liggen toen  :biggrin2: was zo lief  :smitten:
#3173995
Sam is een koukleum en heeft voor koude nachten een gebreide trui van Wolly.
Bevalt prima. In Zweden draagt Joy er ook 1 als het koud is.
En Sam duikt ook nog af en toe onder het dekbed, met of zonder trui :biggrin2:
#3174036
Eén van onze oude poezedames heeft het snel koud. Ik heb nu een elektrisch dekentje op mijn matras liggen en daar is ze heel blij mee. Haalt net even de ergste kou weg. En mijn dekbed trek ik ook wel een stukje over haar heen.
#3174043
Hier slapen ze in de keuken. De thermostaat in de huiskamer staat op 15. Nu zal het in de keuken wel wat kouder zijn want maar een kleine radiator en de achterdeur heeft enkel glas.
Gijs slaapt hoe dan ook op de tegels, heel soms alleen met zijn kop op een kussen. Voor Joep staat er in de winter een mand met een groot vetbed erin. Ik heb nooit het idee dat ze het koud hebben.
#3174075
Hier geen hond, maar wel een bedslaper die het snel koud heeft. Als hij het koud krijgt, kruipt hij onder het dekbed en nestelt zich in mijn knieholten of tussen mijn benen  ::)  :biggrin2:

Kun je geen extra kleedje bovenop het bed leggen daar waar ze altijd ligt, zodat Zoe daar misschien onder kruipt zodra ze het koud krijgt?
#3174082
Ik heb 2 losse dekens op mijn dekbed liggen. Zodra ze een ligplekje hebben doe ik de deken erover. Als ik dan na een paar uur wakker wordt om te piesen ligt Yesco er meestal nog onder, Mayla niet. Yesco ligt ook graag onder het dekbed, maar dan wel met zijn neus er net onderuit  :P
#3174083
Mijn honden rollen zich op en kruipen tegen ons aan, dus ze liggen strak tegen ons aan en zo houden ze zichzelf warm. Als Isabella dan wakker wordt, en gestrekt gaat liggen voelt ze ook vrijwel koud aan, Prudence trouwens ook. Phoebe ligt altijd bij het baasje dus dat weet ik zo niet :)

Ze willen bij ons absoluut niet onder een dekentje das eng :)
#3174085
zurca schreef: Hier krijgen de honden hun pyjama aan :-[ :biggrin2:
Hier ook als je vachtloos, oud of koukleum bent  :biggrin2: Momenteel krijgt dus alleen Heather een pyama aan. Van de rest heb ik niet het idee dat ze het koud hebben, die liggen op plavuizen waar ze ook op een matrasje kunnen liggen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door