Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3173920
Isabella is vandaag 1 jaar bij ons. Waar een droom al niet toe kan leiden! 16 november gedroomd over 3 shelties die gered moesten worden, 1 was er al gered. De 2de die moest later door een ander gered worden en is meer dan een maand na Isabella gered door een vriendin van een vriendin van mij, en Isabella mocht ons gezinnetje komen versterken op de 25ste november vorig jaar. 1 jaar geleden ging ik haar ophalen, 9 dagen nadat ik over haar gedroomd had.

Afbeelding
Door Sint-Nicolaas gebracht  :biggrin2:

Ik kwam binnenlopen, ging zitten, Isabella werd uit de ren gehaald en het was 1 streep en ze lag op mijn schoot. Ze ging zich oprollen en viel in slaap. Nu was ze thuis bij mij! Ook al werd ze meerdere malen van mijn schoot afgehaald door de kinderen, ze was meteen weer terug om zich vervolgens op te rollen en te gaan slapen. Nu was ze veilig.

Afbeelding

Afbeelding
De sheltie met het hartje op haar zij!


Ze ging mee naar huis. Wat was ze bang in het begin, we hebben hard moeten werken, maar de angst is inmiddels volledig verdwenen. We kunnen nu normaal opstaan zonder dat ze schrikt, we kunnen haar aaien, ze schrikt niet meer in haar slaap. Ze is niet meer op haar hoede. Maar als ze slaapt, slaapt ze vol vertrouwen. Een mooier cadeautje hadden we niet kunnen krijgen! Ze is een hulp bij de andere shelties, ze waarschuwt als er eentje ziek is, of als er eentje een epileptische aanval krijgt en zelfs als ik ziek ben, dan jaagt ze mij uit bed zodat ik de HAP bel en weer veilig ben.

Afbeelding

Afbeelding




We hopen dat we nog heel lang van Isabella mogen genieten
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door