Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lida. S
#3173990
Kim_S schreef: Oeh interessant!

Zou wel mee willen, maar moet kijken of ik dat geregeld krijg met mijn werk.
Wordt voor mij ook een uitdaging, om 9.30 in Utrecht zijn  ::)

Ik laat het nog weten!
het zou fijn zijn als je er ook bij kan zijn. Misschien kan je ook een slaapplek in de buurt regelen, als je tenminste vrij kan krijgen
Door Dagmar S
#3173997
Oh wat fijn dat ze nu dan toch eindelijk reageren en jij deze kans krijgt.  :-*
En dat er dan hopelijk duidelijk wordt aangegeven (voor iedereen) wat wel/niet mag enzo.  :)

Hoop voor jou dat er nog iemand met je meegaat die een waardevolle bijdrage kan leveren.
Door Lizzy
#3173999
Nou fijn dat je daar heen kunt!

Ik hoop dat er een paar mensen met je mee kunnen gaan, het lijkt me altijd fijn om het verhaal met meerdere aan te horen. Ik had wel mee willen gaan maar ik kan helaas echt niet op 3 december (ik moet met mijn moeder naar het ziekenhuis en mijn zus/Leo kunnen die dag niet).
Gebruikersavatar
Door Neally
#3174030
Fijne brief. Zoals ik hem lees hebben ze jouw expertise nodig. Wellicht dat je daar met meer antwoorden komt dan dat je ze krijgt.
Heel veel succes! En ook plezier. Want wat is dit anders dan waar de dienders het over hadden.  :-*
Door Lida. S
#3174035
Dagmar S schreef: Oh wat fijn dat ze nu dan toch eindelijk reageren en jij deze kans krijgt.  :-*
En dat er dan hopelijk duidelijk wordt aangegeven (voor iedereen) wat wel/niet mag enzo.  :)

Hoop voor jou dat er nog iemand met je meegaat die een waardevolle bijdrage kan leveren.
Dat hoop ik ook. Mijn bijdrage zal niet zo denderend zijn. Ik heb alleen maar vragen.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3174064
Ohw goed zeg! Ik hoop ook dat je in ieder geval niet alleen hoeft te gaan. Ik ben héél benieuwd naar het verloop/uitkomst van dat gesprek! Alvast veel sterkte gewenst, want dat het allemaal heel spannend voor je is, is begrijpelijk.
Gebruikersavatar
Door Daantje
#3174065
Hoi Lida.

Super dat je zo'n uitnodiging gehad hebt! O0
Ik wil je graag ondersteunen mocht je nog iemand erbij willen hebben.

Je hebt PB  :)
Door Lida. S
#3174068
Daantje schreef: Hoi Lida.

Super dat je zo'n uitnodiging gehad hebt! O0
Ik wil je graag ondersteunen mocht je nog iemand erbij willen hebben.

Je hebt PB  :)
Heel erg bedankt.
jij hebt ook PB.
Door Hetty_
#3174113
Lida. S schreef: het zou fijn zijn als je er ook bij kan zijn. Misschien kan je ook een slaapplek in de buurt regelen, als je tenminste vrij kan krijgen

We hebben geen bed meer over maar we hebben wel slaapkamers genoeg en een self inflating slaapmat + dekens + kussen, dus iedereen die met Lida mee wil kan hier overnachten.  ;)

Vanuit hier binnen 10 minuten met de trein in hartje Utrecht.
Gebruikersavatar
Door Ligaa
#3174114
Wat goed en fijn Lida! Veel succes, ik hoop dat je er wat wijzer uit wordt en weer met een gerust hart kan gaan rijden! :)
Door Anne in Zweden
#3174118
Daantje schreef: Hoi Lida.

Super dat je zo'n uitnodiging gehad hebt! O0
Ik wil je graag ondersteunen mocht je nog iemand erbij willen hebben.

Je hebt PB  :)
Zou ik zeker op ingaan, Lida! Zelfs al zou je niks nuttigs te weten komen, dan wordt het in ieder geval beregezellig, met Hilje erbij!  :biggrin2: #vergeetdeappeltaartniet
Door BlissSpirit
#3174119
Wat goed Lida, dat je uitgenodigd bent en gaat .
Was graag met je meegegaan, maar moet werken en rond 5 dec. krijg ik geen vrij.
Heel veel succes!!!!!!
Door Lida. S
#3174130
Anne in Duitsland schreef: Zou ik zeker op ingaan, Lida! Zelfs al zou je niks nuttigs te weten komen, dan wordt het in ieder geval beregezellig, met Hilje erbij!  :biggrin2: #vergeetdeappeltaartniet
Hilje gaat mee. En ik heb al de mooiste appeltaarten uitgezocht en klaargelegd en een briefje in mijn auto op het stuur geplakt met "APPELTAART". Zodat ik ze niet kan vergeten
Door Anne in Zweden
#3174133
Lida. S schreef: Hilje gaat mee. En ik heb al de mooiste appeltaarten uitgezocht en klaargelegd en een briefje in mijn auto op het stuur geplakt met "APPELTAART". Zodat ik ze niet kan vergeten
;D ;D ;D :biggrin2:

Veel plezier met z'n tweetjes!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door