Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anne in Zweden
#3174517
lianneke schreef: Krijg ineens visioenen van een schoolreisje.... :biggrin2:
Ik van drie dames die zo gezellig zitten te kakelen tijdens het kopje koffie voorafgaand aan de bijeenkomst, dat ze die hele bijeenkomst vergeten! ;D
Door Lida. S
#3174529
Anne in Duitsland schreef: Ik van drie dames die zo gezellig zitten te kakelen tijdens het kopje koffie voorafgaand aan de bijeenkomst, dat ze die hele bijeenkomst vergeten! ;D
Hilje en Kim moeten volgens mij wel om 5 uur uit hun bed. Ik hoop dat ze voor / tijdens de bijeenkomst niet in slaap vallen. Kakelen doen we wel achteraf. Ik vind het fantastisch dat ze meegaan.
Hetty heeft aangeboden om ons te brengen en te halen, zodat niemand parkeerproblemen heeft. Barfplaats is toch echt geweldig.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3174536
Kim_S schreef: Heb nog geen 100% officiële toestemming voor mijn vrije dag, maar ik ga gewoon mee  :biggrin2:
Zal me zometeen even netjes aanmelden  :)

Hilje, ik ben donderdag om *veeeeeltevroegvooreenvrijedag* bij jou  8)
Lief van je Kim. Afbeelding
Door Lida. S
#3174539
Kim_S schreef: Heb nog geen 100% officiële toestemming voor mijn vrije dag, maar ik ga gewoon mee  :biggrin2:
Zal me zometeen even netjes aanmelden  :)

Hilje, ik ben donderdag om *veeeeeltevroegvooreenvrijedag* bij jou  8)
Je moet niet in de problemen komen op je werk, maar ik vind het fantastisch dat jij en Hilje meegaan. Hoe vroeg moeten jullie wel niet gaan rijden?. Bij Utrecht is het altijd druk
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3174544
Lida. S schreef: Je moet niet in de problemen komen op je werk, maar ik vind het fantastisch dat jij en Hilje meegaan. Hoe vroeg moeten jullie wel niet gaan rijden?. Bij Utrecht is het altijd druk
Ik kom niet in de problemen, gaat goedkomen  ;)

Afhankelijk van hoe laat we bij Hetty verzamelen en hoe lang het rijden is daarheen, denk ik dat ik heul vroeg op moet  :-X
Hilje kan wat langer slapen  :biggrin2:
Ik ga graag mee, dus geen zorgen over vroeg opstaan  :-*
Door Lida. S
#3174549
Kim_S schreef: Ik kom niet in de problemen, gaat goedkomen  ;)

Afhankelijk van hoe laat we bij Hetty verzamelen en hoe lang het rijden is daarheen, denk ik dat ik heul vroeg op moet  :-X
Hilje kan wat langer slapen  :biggrin2:
Ik ga graag mee, dus geen zorgen over vroeg opstaan  :-*
Volgens de routeplanner is het 18 minuten rijden, maar in de spits zal dat wel langer zijn  Ik verwacht dat we om ca 9.00 bij Hetty moeten vertrekken. Waar vandaan moet jij komem?.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3174551
Lida. S schreef: Volgens de routeplanner is het 18 minuten rijden, maar in de spits zal dat wel langer zijn  Ik verwacht dat we om ca 9.00 bij Hetty moeten vertrekken. Waar vandaan moet jij komem?.
Far-far-away  8) Door sommigen ook wel Zuid Denemarken genoemd  :biggrin2:
Ongeveer waar jij woont maar dan in Duitsland  ;)
Door lianneke
#3174552
Lida. S schreef: Hilje en Kim moeten volgens mij wel om 5 uur uit hun bed. Ik hoop dat ze voor / tijdens de bijeenkomst niet in slaap vallen. Kakelen doen we wel achteraf. Ik vind het fantastisch dat ze meegaan.
Hetty heeft aangeboden om ons te brengen en te halen, zodat niemand parkeerproblemen heeft. Barfplaats is toch echt geweldig.
Krijg ook visioenen ineens van Hart van Nederland ofzo :D
Nee hoor, ik vind het super van jullie allemaal!
Gebruikersavatar
Door AnnemiekevD
#3174570
Anne in Duitsland schreef: Meiden, dat klinkt alsof het beregezellig gaat worden! Lief van je Hetty, dat je ter ondersteuning met Lida mee wilt reizen. Wat een fantastisch forum is dit toch!
+1
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door