Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3174219
Ik wil nog steeds mee. Het lijkt erop dat ik vrij kan krijgen, morgen weet ik het zeker.

Hilje, zal ik jou oppikken? Scheelt weer een wereldreis met de trein  :biggrin2:
Door Lida. S
#3174222
Kim_S schreef: Ik wil nog steeds mee. Het lijkt erop dat ik vrij kan krijgen, morgen weet ik het zeker.

Hilje, zal ik jou oppikken? Scheelt weer een wereldreis met de trein  :biggrin2:
Ik stuur je alvast de gegevens
Door Lida. S
#3174223
Lida. S schreef: Ik stuur je alvast de gegevens
o, dan moet ik natuurlijk wel je email adres hebben.
Door BlissSpirit
#3174245
Wat fijn dat Hilje en Kim meegaan.
Wordt behalve dat jij/ wij eindelijk duidelijkheid krijgen, ook nog eens heeeel gezellig.
Ben echt heel benieuwd wat we nu wel en niet mogen.
En natuurlijk super lief dat je bij Hetty kan logeren.
Gebruikersavatar
Door Daantje
#3174257
Kim_S schreef: Ik wil nog steeds mee. Het lijkt erop dat ik vrij kan krijgen, morgen weet ik het zeker.

Hilje, zal ik jou oppikken? Scheelt weer een wereldreis met de trein  :biggrin2:
:D

Da's ook een goed plan  :biggrin2:
Dan wacht ik even morgen af 
Door petralita
#3174264
Super dat jullie heen gaan!

Zorg trouwens dat je een verslag krijgt van het overleg, en als zij die niet aanleveren dat jullie die dan versturen met verzoek om bevestiging.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3174277
petralita schreef: Super dat jullie heen gaan!

Zorg trouwens dat je een verslag krijgt van het overleg, en als zij die niet aanleveren dat jullie die dan versturen met verzoek om bevestiging.
Goed idee!

Ik notuleer wel  8) :biggrin2:
Daantje schreef: :D

Da's ook een goed plan  :biggrin2:
Dan wacht ik even morgen af 


Ik laat het je weten!  :)
Door Anne in Zweden
#3174279
Meiden, dat klinkt alsof het beregezellig gaat worden! Lief van je Hetty, dat je ter ondersteuning met Lida mee wilt reizen. Wat een fantastisch forum is dit toch!
Gebruikersavatar
Door Dian
#3174428
Lees het nu pas. Fijn dat je bij Hetty kunt logeren. Mijn vader is hier altijd van woensdag op donderdag, dan had je wel in mijn bed gekund en ik in de kamer op het opklapbed......... maar zo te horen heeft Hetty echt slaapkamers over. En ook fijn dat ze mee wil gaan met je :-* :-*

Succes, ben erg benieuwd naar wat zij te melden hebben.........
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3174509
Heb nog geen 100% officiële toestemming voor mijn vrije dag, maar ik ga gewoon mee  :biggrin2:
Zal me zometeen even netjes aanmelden  :)

Hilje, ik ben donderdag om *veeeeeltevroegvooreenvrijedag* bij jou  8)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door