Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3175116
Pauline schreef: Als ik op profiel klik zie ik mijn onderschrift wel..... Moet je ergens aangeven dat je onderschrift getoond moet worden, dat kan ik namelijk niet vinden. Wel afbeeldingen en onderschriften van anderen enz.....
Ja, in je gebruikerspaneel kun je bij forumvoorkeuren > plaatsingsstandaarden ofzo aangeven dat je je onderschrift standaard mee wilt sturen.
Het kostte mij een paar keer aanklikken en opslaan voordat ie me begreep, maar nu doet ie het.
Nu alleen nog opnieuw stoeien met een foto in het onderschrift... ::)
#3175119
-Saskia- schreef:
Ja, in je gebruikerspaneel kun je bij forumvoorkeuren > plaatsingsstandaarden ofzo aangeven dat je je onderschrift standaard mee wilt sturen.
Het kostte mij een paar keer aanklikken en opslaan voordat ie me begreep, maar nu doet ie het.
Nu alleen nog opnieuw stoeien met een foto in het onderschrift... ::)
en waar is t gebruikerspaneel?
#3175170
Dian schreef:Kan er overheen gelezen hebben, maar komt er ook weer een status "new" bij de topics te staan als je ingelogd bent? Nu gaat hij bij mij telkens naar de 1e pagina, is bij een groot/lang topic niet handig :(
Als ik op het rode rondje links van een topic klik, kom ik gewoon bij de laatste reactie uit die ik heb gelezen, net als vroeger. Dus dat rode rondje is wat vroeger 'new' was - volgens mij.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door