Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3174829
koekje schreef:trouble shooting en vragen:

- Ik kan niet zien bij het gewoon lezen van het forum wie er wel of niet online is. Dus niet te zien aan of naast de ava. Komt dit nog goed?
- Wanneer worden wij weer als modjes geinstalleerd? :) (nick in groene letters onderin bij 'wie is er online' en acces tot het hoekje waar Eelke ook graag in zou willen :P )
- Worden de quotes uit het meeverhuisde deel hersteld? Gewoon voor het leesgemak.
- Tijdsbepaling en onderschrift waren makkelijk aan te passen in het gebruikerspaneel. Alleen ava is pleite.
Yep. Alles wat je noemt staat al op m'n lijstje. Avatars, onderschriften en quotes ga ik zo terugzetten. Tijdsbepaling heb ik net al voor iedereen hersteld.
#3174839
Lil schreef:Ik zit op mijn IPhone en ben blijkbaar automatisch op elk onderwerp waarop ik reageer geabonneerd. Niet handig. Kan ik dat zelf ergens uitzetten? Ik heb het nooit bewust aangezet.

Dit wilde ik ook net zeggen. Maar dat zal best omgedraaid kunnen worden. Ik ben zelfs geabonneerd op topics waar ik niet in gereageerd heb...en dan wordt het best druk daarboven :biggrin2:
#3174877
Het zit er bijna op, BP is over. Wat een werk is het geweest. Maar klaar nu!

Ik heb echter een vraag: is het mogelijk om de pagina instelling te wijzigen.
Ik kan niet zo veel met al dat wit en de lange zinnen. (ogen)
Het ziet er voor veel mensen heel mooi uit begrijp ik. Maar ik wil alleen BP weer afsluiten. :-(
Is er ergens een plek waar ik dit soort info terug kan vinden?
Thanks alvast.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door