Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3174897
Neally schreef:Het zit er bijna op, BP is over. Wat een werk is het geweest. Maar klaar nu!

Ik heb echter een vraag: is het mogelijk om de pagina instelling te wijzigen.
Ik kan niet zo veel met al dat wit en de lange zinnen. (ogen)
Het ziet er voor veel mensen heel mooi uit begrijp ik. Maar ik wil alleen BP weer afsluiten. :-(
Is er ergens een plek waar ik dit soort info terug kan vinden?
Thanks alvast.
Ja, dat is vervelend voor je. Hope heeft soort gelijke melding gedaan. We zetten 'm op de lijst! (kijken of we daar wat mee kunnen).
#3174930
koekje schreef:De mensen die niet kunnen inloggen of toestanden met ww hebben, gebruiken die niet gewoon verkeerde inlognaam?
Volgens mij zijn het allemaal mensen die wel eens anders hebben geheten hier.

Ik had het ook en ik heb nooit een andere naam gehad hier. Mijn wachtwoord staat in Keypass, dus dat kan ik ook niet verkeerd gehad hebben. Even een nieuw ww aanvragen en ik kon weer prima inloggen.
#3174983
ywa100 schreef:Ik heb ook een nieuw ww aan moeten vragen en kon gelukkig weer inloggen.
Sorry, maar nu kan ik niet vinden waar ik het ww weer kan wijzigen, Help!
Klopt het dat het aantal berichten wat je ooit geplaatst hebt e.d. nu weer helemaal op 0 staat?

Groetjes,
Yvonne
Ga rechtsboven op je gebruikersnaam staan en kies optie GEBRUIKERSPANEEL. Kies dan links op je scherm het tabblad PROFIEL. En kies daarna voor optie WIJZIG ACCOUNT INSTELLINGEN. En daar kun je je wachtwoord wijzigen.

Je berichten staan er nog, er is iets mis gegaan met de teller. Wordt aan gewerkt.
#3175011
vanaalst schreef: hoe heb je je naam veranderd, zit me rot te tobben deze naam is verleden tijd ::)
Op dit moment staat deze functie uit. Kunnen gebruikers zelf geen gebruikersnaam aanpassen. Ik heb net gekeken hoe/of ik dat kan veranderen (als admin) en dat kan. Ik heb het zelf ook uitgeprobeerd en het werkt. Maar, het duurt erg lang voor het forum om dit te kunnen uitvoeren (het forum moet bij alle berichten die je geplaatst hebt je gebruikersnaam veranderen). Ik overleg op dit moment in tijd liever even met Jeff of ik die optie nu wel aan kan zetten.

In de tussentijd wil ik wel kijken of ik je gebruikersnaam als admin voor je kan wijzigen. Ik weet alleen niet of je daarmee ook je login naam hebt veranderd, ik vermoed van wel. Dus daar moet je dan even rekening mee houden als je opnieuw inlogt. Welke gebruikersnaam had je gehad willen hebben?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door