Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3173237
Via politiebureau Scheveningen:

Aankomend weekend is het zover, de Red Bull knock-out race gaat plaats vinden op het strand van Scheveningen.

Bereikbaarheid
Red Bull Knock Out vindt plaats op het Scheveningse strand, vanaf het Noorderlijk Havenhoofd tot voorbij de Pier. Dit betekend dat er in Scheveningen op 28-29 november een aantal afsluitingen plaatsvinden en er een reisadvies wordt gegeven. De gemeente en organisatie raden bezoekers aan om met het openbaar vervoer of (brom-) fiets naar het evenement te komen.

Kom je toch met de auto kies dan één van de volgende P&R locaties: World forum parking, Bronovo parking, Malieveld garage, Plein, New Babylon, P&R Hoornwijck, P&R Laan van NOI, Laakhaven Q. Vanaf deze locaties is het strand met het openbaar vervoer gemakkelijk te bereiken. De Strandweg en de Nieuwe Parklaan (alleen uitrijdend verkeer toegestaan) zijn in het weekend van 07.00 tot 20.00 uur afgesloten.

Daarnaast is het mogelijk om via het water naar Scheveningen af te reizen met de Willemsvaart. Op zaterdag ieder uur, van 8.00 tot 17.00 uur en op zondag ieder uur, van 11.00 tot 17.00 uur. Een kaartje kost 7 euro, maar als je vooraf reserveert betaal je enkel 5 euro. Vertrek vanaf Prinsessegracht 4, Den Haag.
#3173246
BusKay schreef: Gaat toch niet door joh...  :biggrin2: :biggrin2:
Lag Scheveningen niet vlak bij Brussel??  :biggrin2: :biggrin2:

Hé Els... te weinig tijd voor de boekjes op dit moment...
Ja :-[, maar zit weer in wat rustiger vaarwater dus zal er weer eens voor gaan zitten.  :)

De hekken staan er al, de bulldozers zijn al dagen het strand gereed aan het maken. Dit gaat wel door. Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet erg uitkijk naar het weekend. Zoveel mensen en er gebeurt zoveel in de wereld nu. Ik vind het behoorlijk spannend allemaal.  :-\
Laatst gewijzigd door Els&Flow op di 24 nov 2015, 09:51, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door