Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3173623
Cathelijn schreef: Vandaag was de zwelling niet toegenomen dus ze hebben zijn slaapmedicatie gestopt.  Maar na 4 uur nog geen reactie en hij ging ook niet zelfstandig ademen.  Hij heeft nu een drukmeter in zijn hoofd en blijft iig in slaap zolang hij die heeft.
Ze geven het nog steeds een kans hier maar dat is dan ook alles.
Oh nee :'(

Ik ga nog harder duimen en meer kaarsjes branden :'( :-*
Door Cathelijn
#3173646
Klein lichtpuntje: ze hebben toch de slaapmedicatie weer afgebouwd. Zijn bloeddruk steeg toen ze tegen hem gingen praten. Hij heeft 1 oog opengedaan (de andere zit dicht door zwelling). Zijn armen en benen hebben bewogen.
Toen moest hij weer snel in slaap want de druk in zijn hoofd liep snel op door deze inspanning.
Hij heeft even laten zien dat hij er nog is :-* :-*

Denk opeens aan vroeger, toen hij heel vaak Petje Pietamientje werd genoemd. Kennen jullie dat van die reclame van Calve pindakaas nog? Zo'n jongetje was hij ook toen hij een jaar of 6 was.
Door Ramses1
#3173660
Ik lees dit nu pas. Wat een drama overkomt jullie.
Ik hoop dat hij de nacht goed is doorgekomen en dat het er vandaag een stuk rooskleuriger uit zal zien.
Ondertussen duim ik mee voor jullie. Heel veel sterkte!

Ik heb zeer recent van dichtbij hetzelfde meegemaakt (val vanaf een vliering van 2,5 meter) en hoewel het heel erg angstig, onzeker en er heel beroerd uitziet, kan het echt goed komen. Hou moed! Heel veel sterkte voor de hele familie.

Petje Pietamientje  :biggrin2:, die was vertederend en stoer tegelijk.
Fijn dat kleine lichtpuntje. We duimen lekker verder.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3173668
Oh jeetje zeg, wat een schrik!  :o Ik zie dit topic nu pas.
Wat een vreselijke gebeurtenis. :'( :'( Als alle positieve gedachten gaan werken MOET het goed komen!!
Wij denken aan jullie en duimen mee!
Héél erg veel sterkte en beterschap!! :-* :-*
:bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3173669
Cathelijn schreef: Klein lichtpuntje: ze hebben toch de slaapmedicatie weer afgebouwd. Zijn bloeddruk steeg toen ze tegen hem gingen praten. Hij heeft 1 oog opengedaan (de andere zit dicht door zwelling). Zijn armen en benen hebben bewogen.
Toen moest hij weer snel in slaap want de druk in zijn hoofd liep snel op door deze inspanning.
Hij heeft even laten zien dat hij er nog is :-* :-*

Denk opeens aan vroeger, toen hij heel vaak Petje Pietamientje werd genoemd. Kennen jullie dat van die reclame van Calve pindakaas nog? Zo'n jongetje was hij ook toen hij een jaar of 6 was.
ppfff las net eerst je vorige berichtje...kreeg gewoon koude rillingen...
blijf door duimen voor jullie! :-*
Gebruikersavatar
Door Fioon
#3173670
Wat een nachtmerrie beleef je dan opeens. Petje pitamientje, zet m op jongen!
Laatst gewijzigd door Fioon op wo 25 nov 2015, 15:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Anne in Zweden
#3173678
Petje Pitamientje, jaaaa! Wat fijn om te lezen dat hij een teken van leven heeft getoond! Het begin is er in ieder geval, en dat geeft goede moed. Ik blijf voor hem duimen!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door