Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3179136
Wat een zorgen! Goed om te lezen dat hij bewust bezig kan zijn met de revalidatie. Voor allemaal heel veel sterkte gewenst, en hopelijk gaat het vanaf nu alleen nog maar bergopwaarts! :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3179145
Fijn dat hij weer reageert. Er is nog een lange weg te gaan, maar het begin is er.

Sterkte voor Joris, en natuurlijk ook voor jou en alle anderen die van Joris houden.
Gebruikersavatar
Door Dian
#3179148
Eindelijk positiever nieuws.......... Heel veel sterkte en de duimen gaan in megaturbostand :-* :-* :-* :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Door Aprilsnow
#3179227
Het blijft lastig in te schatten hoe lang zoiets nodig heeft. Zolang er maar stapjes vooruit gemaakt worden en dat het blijvende stapjes kunnen zijn.
Zal ook spannend en ingrijpend voor alle betrokkenen zijn dat er weer een operatie aan zit te komen. Iets waar je niet op zit te wachten nu hij eindelijk weer reageert.

Dikke duimen voor jullie.
Door Cathelijn
#3179448
De operatie is nog niet gebeurd en de datum is nog niet bekend, maar Joris is gisteren een kamer opgeschoven. Medium care - dichterbij de uitgang van de IC :biggrin2:
Dat betekent eigenlijk alleen dat hij geen beademing meer nodig heeft.
En ondertussen heeft hij gisteren maar mooi 60 meter gelopen met rollator en in de therapie nog 5 minuten gefietst!
Het bezoek is ook opgeschaald. Hij heeft een wensenlijstje gemaakt van mensen die hij graag wil zien en die zijn benaderd en ingedeeld.
De afgelopen dagen zijn voor hem heel emotioneel geweest, maar vanuit ons perspectief echt weer stappen vooruit.
Door Lizzy
#3179450
Oh nou, dit klinkt inderdaad als goed wat stappen vooruit! Gefietst zelfs! Ik ben trots op hem! He, fijn om dit te lezen :-*

We duimen gewoon lekker op turbo verder!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3179458
Dat is goed nieuws! Fijn dat er nu ook meer mensen kunnen gaan komen die hij graag wil zien, dat zal hem ook goed doen.
Door Anne in Zweden
#3179482
Oef, wat een opluchting om te lezen! Klinkt alsof er nu geen weg terug meer zal zijn, alleen maar voorwaarts, toekomst, en verder herstel. Wat fijn!
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3179509
Cathelijn schreef:De operatie is nog niet gebeurd en de datum is nog niet bekend, maar Joris is gisteren een kamer opgeschoven. Medium care - dichterbij de uitgang van de IC :biggrin2:
Dat betekent eigenlijk alleen dat hij geen beademing meer nodig heeft.
En ondertussen heeft hij gisteren maar mooi 60 meter gelopen met rollator en in de therapie nog 5 minuten gefietst!
Het bezoek is ook opgeschaald. Hij heeft een wensenlijstje gemaakt van mensen die hij graag wil zien en die zijn benaderd en ingedeeld.
De afgelopen dagen zijn voor hem heel emotioneel geweest, maar vanuit ons perspectief echt weer stappen vooruit.
Ik kan me voorstellen dat het vanuit Joris' perspectief ineens confronterend en dus emotioneel is om te beseffen dat het niet "opstaan en doorrennen" is, maar vanuit jullie perspectief (en de onze dan even vanaf de zijlijn) zijn het zeker wel grote stappen voorwaarts.
Duimen blijven aan hier, hopelijk kan hij genieten van mensen om hem heen die hij graag ziet. :-*
Gebruikersavatar
Door Neally
#3179510
Oh, wat goed om te lezen. Een stapje dichter naar de uitgang van 't IC.
Kleine stapjes op een lange weg. Hartstikke fijn. Heel veel sterkte jullie allemaal.
Door Lil
#3179519
Iedere keer lees ik vol spanning. Gelukkig zijn er nu betere berichten. Ik blijf doorgaan met hard voor jullie duimen dat het steeds beter gaat.
Gebruikersavatar
Door Extreme
#3179607
Gelukkig is er vooruitgang, voor hem misschien te langzaam, voor jullie een groot wonder, gezien hoe hij eerst was.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door