Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Dian
#3173925
Gelukkig dat er een klein lichtpuntje te bespeuren is :-* :-* Kleine lichtpuntjes waar jullie je toch aan mogen optrekken, ook al is hij er dan nog lang niet......... stilstand is achteruitgang en dat is hier zeker nu niet aan de hand :-* :-* :-* :-* Duimen draaien voor nog veel meer lichtpuntjes en beterschap voor jullie Joris :duimen: :duimen: :duimen: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Door Ike
#3173932
Wat fijn te lezen dat er n lichtpuntje is!!  :-*
De duimen draaien op volle toeren door, op naar n volgend lichtpuntje  :-* :-*
Door Lizzy
#3173935
Cathelijn schreef: Ik ben nu weer bij Joris. Hij ziet er beter en meer ontspannen uit. Even wat opluchting met het besef dat het gevaar nog niet geweken is.
Fijn!

Duimen blijven in turbo :-*
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3173946
Jemig, wat spannend.
Veel sterkte, ik hoop dat het weer helemaal goed komt.
Aan de draaiende duimen hier zal het niet liggen.
Door Anne in Zweden
#3173950
Ieder stapje voorwaarts, hoe minimaal ook, is in ieder geval geen stap achteruit. Ik blijf ook duimen dat hij erdoorheen komt!
Door K&D
#3173956
Ow, wat een narigheid. De duimen draaien hier ook voor jullie. Wat een spanning.
Gebruikersavatar
Door MargaS
#3173976
Toch? misschien? wie weet? Een beetje hoop. De liefde straalt er af. Wat hebben jullie mooie namen... Jullie blijven in mijn gedachten.
Gebruikersavatar
Door Neally
#3174029
Fijn dat hij wat rustiger is. En dat er een lichtpuntje is. Heel rustig aan steeds een beetje meer terug naar het licht.  :duimen: :bigarmhug: :bigarmhug:
Door inge58
#3174032
Kom op Joris,zet hem op!!
Ik zou terstond tegen mijn jongens willen zeggen; Stop met zaalvoetbal!
Maar dat is natuurlijk onzin.
Dit raakt me zo enorm Cathelijn,hij móet hier doorheen komen hoor!
Heel veel sterkte!  :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door