Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3172968
Beste leden en gasten,

Aanstaande vrijdagnacht gaat "onze Jeff" Barfplaats verhuizen naar andere software. We zitten nu op SMF (zoals jullie weten) en we gaan verhuizen naar phpBB. De achterliggende reden is onder andere dat dit de mobiele en tabletgebruikers veel beter bedient dan SMF dat doet.

Het gaat een gigantische klus voor Jeff worden (het is tot nu toe al een enorme klus geweest). Jeff begint vrijdagnacht en ook zaterdagochtend en waarschijnlijk de middag zal hij met de verhuizing bezig zijn.

En als we dan eenmaal over zijn, breekt vast de grote paniek uit :biggrin2:. Want, phpBB ziet er wel wat anders uit en heeft andere gebruiken dan SMF (waar we al zo lang aan gewend zijn). Blijf rustig ademen :biggrin2:. Als je eenmaal een beetje van de schrik bekomen bent valt het serieus allemaal erg mee! Zo heel anders werkt het forum nou ook weer niet. En er is geen functie die je hier wel hebt en daar niet. Sterker nog, er komen ontzettende leuke nieuwe functies bij (waar ik me serieus al erg op verheug). Voor de meeste mensen zal de overgang overigens klein zijn. Tenslotte draaien veel andere forums op phpBB. En echt, het went :biggrin2: :-*

Maar, als we over zijn en je hebt vragen over de functionaliteit, staan wij natuurlijk klaar om je te helpen!

Jeff, alvast ontzettend bedankt voor al je goede zorgen :-*! Wij wensen je voor vrijdag en zaterdag veel succes en sterkte :-*
Door BusKay
#3172999
Lizzy schreef: ;D ;D ;D ;D
Komt goed BusKay, komt goed :biggrin2:
Je kunt em toch in testomgeving uitrollen voordat je em online gooit... (neem aan dat dit al gebeurd is)...

Belangrijkste wijzigingen even in Regels voor barfplaats (kleine handleiding)  Ideetje??? scheelt veel vragen denk ik....

Enne wanneer krijgen wij de verhuisdozen?? Je denkt toch niet dat ik dat wachtwoord zo open bloot ga verhuizen hè...  :biggrin2: :biggrin2:
#3173006
BusKay schreef: Je kunt em toch in testomgeving uitrollen voordat je em online gooit... (neem aan dat dit al gebeurd is)...

Belangrijkste wijzigingen even in Regels voor barfplaats (kleine handleiding)  Ideetje??? scheelt veel vragen denk ik....

Enne wanneer krijgen wij de verhuisdozen?? Je denkt toch niet dat ik dat wachtwoord zo open bloot ga verhuizen hè...  :biggrin2: :biggrin2:
Uiteraard is er allang getest en komt er ook een handleidingkje en voor zolang het nodig is een helpdesktopic.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door