Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door jasmijn
#3172952
:hi:

Haku hier, wacht je staat in het water  :o
Snel kom er uit dat is heel erg gevaarlijk hoor, want dan word je nat  :nono2:
O god wat moet er van jou worden en dat noemd zich een chihuahua  :thumbdown:

Jasmijn hier, luister maar niet naar haku hij is een beetje bang van water  ::)
Net zo als hij bang is van anderen honden en alles wat beweegd.
Tip van mij voor het auto rijden, neem een honden tas en train hem daar op dat het leuk is.
Het moet zijn huisje zijn, zijn veilige plek, de plek waar hij het aller liefst wil zijn en als je dat met de auto moet doe je hem daar in.
Ga dan eerst met hem naar enkel leuk pekken zo dat hij leerd dat een reis in zijn fijne tas naar leuk plekken leid, ook al moet hij daar voor in die stomme auto.

Zo heb ik het met super bannerik haku gedaan en hij is nu zo aan auto gewend dat hij in Portugal zonder tas in de auto kon ( was daar gewoon te heet om hem achterin de auto in zijn tas te zetten, dus zat hij aan een tuigje en riem aan mijn autogordel vast zo dat hij in de koele lucht kon zitten )

Veder heeft haku de bijnamen maffe kat en langpootcavia, dus ja het klopt dat ze meer kat dan hond zijn  :biggrin2:
Laatst gewijzigd door jasmijn op ma 23 nov 2015, 12:12, 1 keer totaal gewijzigd.
#3172981
AnnemiekevD schreef: :hi: op bp! :smitten: :smitten: :smitten:
+1 !!!

Wat een leuke voorstellingsronde, Rico! En wat ben je een mooitje! Zo te zien en te lezen heb je het goed getroffen met je nieuwe baasjes.
Ik kan me voorstellen dat andere honden nog wat eng zijn, als je zelf zo'n mini bent, maar dat wordt vast beter wanneer jouw zelfvertrouwen groeit. Als je baasjes vragen hebben, over voeding of gedrag, dan kunnen ze die hier gerust stellen, hoor!
Gebruikersavatar
Door doranto
#3173048
Welkom hier Rico! Wat een droppie ben jij zeg! :smitten: en wat een leuke manier om je voor te stellen  :biggrin2:
Dapper hoor, dat je gelijk de 2de keer al de zee in durft!
En wat een gave mand heb jij  :D je boft maar met zulke baasjes!
Gebruikersavatar
Door Rico
#3173332
Bedankt allemaal voor de leuke reacties!

Haha Haku  ;D
Nou wij hebben op zich nog alle hoop dat het een en ander goed gaat komen, de wil is er, de moed ontbreekt nog soms. We hebben best veel progressie al geboekt ;)

En mijn mand.. ja die is zo fijn! Ligt zalig.. al lig ik het allerliefste onder de dekens warm tegen mijn mensen aan hoor ;)
Ik kan in de nacht soms moeilijk kiezen bij wie ik nou wil liggen, dus soms verhuis ik gewoon van het ene naar het andere bed :D

En ik kan inmiddels ook al een uurtje alleen zijn, loop niet meer de hele dag achter m'n baasjes aan.
Regen is niks, maar verder ga ik best graag naar buiten!
En hebben we een plek gevonden waar eigenlijk geen andere honden zijn, en waar ik wel mag komen en kan daar heerlijk los rennen!
De auto gaat ook iets beter... idd elke keer gaan we naar een leuke plek of terug naar huis. En zijn we op zoek naar een goede therapeut om toch even een beetje te kunnen helpen met wat probleempjes waar we zelf toch niet echt uitkomen.
En dat is niet zo makkelijk eigenlijk ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door