Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Pauline
#3172773
Mieke L. schreef: Echt leuk al die lijstjes van iedereen staan een hoop mooie nummers in! Ik heb mijn lijstje heel snel gedaan zonder er al te veel over na te denken. Echt ik heb aan 1 lijstje niet genoeg.
En ook hierin zijn wij een beetje hetzelfde. Ik heb gewoon een letter aangeklikt en toen gekozen..... :-[
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3172784
Pauline schreef: En ook hierin zijn wij een beetje hetzelfde. Ik heb gewoon een letter aangeklikt en toen gekozen..... :-[
:biggrin2: ja precies!
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3172800
keetje schreef: Oh, jij hebt Alice Cooper erin staan met how you gonna see me now. Mijn lijstje was vol anders had ik die er ook nog bij gezet.
Ja die had er bij mij ook in gekund zo'n mooi nummer!
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3172803
Mieke L. schreef: Ja die had er bij mij ook in gekund zo'n mooi nummer!
Oh, exact wat ik dacht bij het bekijken van het lijstje.
Ik denk het eerste nummer waar ik bij moest huilen. Afbeelding
Door Mandarijn
#3172973
Mandarijn schreef: "eventjes" wat favo songs opgeschreven voor mijn lijstje. Maar nu moet ik ze terugbrengen naar 15 + vrije keuze. Probeer die maar eens uit de 47 die ik nu heb te halen. Aaaaarghhh

Dat wordt een martelgang dat wegstrepen.
Lijstje weggegooid en youtube aangezet. Dat heeft ervoor gezorgd dat mijn lijstje er zo uitziet:
http://stemmen.top2000.nl/mijnlijst.html?h=118093702f2f32d8315635026da83665#!/index.html?page=1&q=&view=list
Door BusKay
#3172977
Mandarijn schreef: Lijstje weggegooid en youtube aangezet. Dat heeft ervoor gezorgd dat mijn lijstje er zo uitziet:
http://stemmen.top2000.nl/mijnlijst.html?h=118093702f2f32d8315635026da83665#!/index.html?page=1&q=&view=list
Dus volgende week zou je lijstje er anders uit kunnen zien??  :) :)

Je bent niet de enige met dat probleem... hier een favo archief van 3500 nummers en zou dus m'n eigen top 2000 kunnen maken en nu zou ik bijv. London Grammar en Them&Van Morrison toevoegen...

Je mag overigens meerdere lijstjes insturen...
Door Mandarijn
#3173051
BusKay schreef: Dus volgende week zou je lijstje er anders uit kunnen zien??  :) :)

Je bent niet de enige met dat probleem... hier een favo archief van 3500 nummers en zou dus m'n eigen top 2000 kunnen maken en nu zou ik bijv. London Grammar en Them&Van Morrison toevoegen...

Je mag overigens meerdere lijstjes insturen...
Dat weet ik wel zeker. Zo erg zelfs dat het lijstje er morgen al anders eruit kan zien.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3173062
Aan de hand van de lijstjes JijBuis opgestart en heerlijk geluisterd!
Door BusKay
#3173407
Noch keine lijst von der Lieke aus dem Northen.

Wir warten nog auf dem paard in der gang und die wurstjen auf der burstjen...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door