Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mandarijn
#3170179
Wil je naar de wedstrijd Frankrijk - Duitsland kijken op de ARD omdat je het niet kunt laten. Zie je trieste beelden. Paniek bij toeschouwers. Omdat er weer een paar gekken rondlopen.  :'( :'( :'(
Gebruikersavatar
Door Radja
#3170197
Zit aan de bui gekluisterd! Probeer nu naar bed te gaan en daar verder te kijken! Dit alles komt toch vreselijk dicht bij! Houd mijn hart vast voor wat de rechts-extremisten gaan doen ivm azc's bah moet er niet aan denken :'(
Door eelke
#3170200
Radja schreef: Zit aan de bui gekluisterd! Probeer nu naar bed te gaan en daar verder te kijken! Dit alles komt toch vreselijk dicht bij! Houd mijn hart vast voor wat de rechts-extremisten gaan doen ivm azc's bah moet er niet aan denken :'(
Nou inderdaad. Ik ben oprecht even echt bang geloof ik. Het is zo dichtbij...
Door Lizzy
#3170210
Inmiddels zeker 120 doden :'( :'(

Wat is er aan de hand met deze wereld??

(En laat mijn schoonzus en zwager gisterenmorgen zijn afgereisd naar Parijs... Leo gaat ze zo meteen maar weer proberen te bellen....).
Gebruikersavatar
Door Hope
#3170213
Lizzy schreef: Inmiddels zeker 120 doden :'( :'(

Wat is er aan de hand met deze wereld??

(En laat mijn schoonzus en zwager gisterenmorgen zijn afgereisd naar Parijs... Leo gaat ze zo meteen maar weer proberen te bellen....).
Oo wat eng. Ik hoop dat ze oké zijn, ook mentaal. Want ik kan me voorstellen dat de chaos, de paniek, de angst van zoveel mensen niet in de koude kleren gaat zitten.
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3170216
Lizzy schreef: Inmiddels zeker 120 doden :'( :'(

Wat is er aan de hand met deze wereld??

(En laat mijn schoonzus en zwager gisterenmorgen zijn afgereisd naar Parijs... Leo gaat ze zo meteen maar weer proberen te bellen....).
Crap. Ik hoop dat jullie ze in goede gezondheid aan de lijn krijgen. Snel.  :(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door