Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Pauline
#3170577
Lizzy schreef: Hahahaha, ja, ziet er heel ideaal uit he?!

Tot nu toe heb ik altijd met een lap en schuurspons geragd maar ik ben er een beetje klaar mee..... :-X (ohw, wat is dat toch goor werk).
Ze zijn geweldig! De mijne heeft ook nog een zwarte borstel, vind ik toch prettiger...... :-[ :biggrin2:

Enne.... dames... voor dat geld zou ik er zeker één op voorraad nemen!  :D

Moet er zelf ook weer wat inslaan.... Direct op het lijstje voor volgende week!
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3170696
-Annemarie- schreef: Bedankt voor de tip, Plien!  :) :-*
Hahahaa ik mag er wel snel naartoe..., straks zijn alle toiletborstel uitverkocht! ;D
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3170737
Pauline schreef: Hahahaa ik mag er wel snel naartoe..., straks zijn alle toiletborstel uitverkocht! ;D
;D ;D ;D

Wij zijn twee weken geleden nog geweest, gaat wel weer even duren.  ;) :)
Door Nadia
#3170741
Wc borstel: hertzen van prowin!! Absolute topper! Gaat onder elke rand, gaat ook diep in de pot om daar alle rotzooi weg te halen.
Hij heeft geen "haren". Maar is volledig van rubber. Dus er blijft ook geen viezigheid in zitten.
Echt de beste "borstel" ooit.
Kost een duit. Maar dan heb je ook wat.
Toen ik op demo's bij mensen de plee deed demonstreren, kreeg ik de een na ander rood gezicht van schaamte omdat weer vieze smerige zwarte zooi los kwam.
Door Lizzy
#3170772
Nadia schreef: Wc borstel: hertzen van prowin!! Absolute topper! Gaat onder elke rand, gaat ook diep in de pot om daar alle rotzooi weg te halen.
Hij heeft geen "haren". Maar is volledig van rubber. Dus er blijft ook geen viezigheid in zitten.
Echt de beste "borstel" ooit.
Kost een duit. Maar dan heb je ook wat.
Toen ik op demo's bij mensen de plee deed demonstreren, kreeg ik de een na ander rood gezicht van schaamte omdat weer vieze smerige zwarte zooi los kwam.
Naaah, dat gaat je bij mij gelukkig niet lukken ;D. Ik hang met een spiegeltje en een zaklamp in de plee om te kijken waar ik nog vlekjes onder de rand heb :biggrin2:

Ik heb het filmpje gezien. Kost een duit zeg je? Hoeveel is een duit? En hoe kom ik er aan?
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3170786
Lizzy schreef: Ah, via de zogenaamde party's. Naaaah, da's niet mijn ding.
Dan toch maar Marije naar de DM sturen!  :biggrin2:
Door Nadia
#3170798
Ik kan ze ook zo voor je bestellen ;) heb nog wel wat connecties :)
Uhmm ik weet de prijs niet precies. Iets rond de 45 euro.
Het is even wennen met schoonmaken, omdat je niet rond kunt draaien. Maar eenmaal gewend wil je niets anders meer.
Hij is gewoon super hygiënisch.

Oh en als we dan toch bezig zijn. De oven reiniger van hun is het beste EVER.
Klik maar even door op de filmpjes. Dan zie je de werking.
Door judith1967
#3171048
Pauline schreef: Ja, die koop in bij de DM in Duitsland (daar gaan we weer.... :biggrin2:) voor 95 cent.

https://www.dm.de/profissimo-wc-buerste ... 52659.html
De Marskramer heeft die volgens mij ook,wel iets duurder dan 0,95 ct dat dan weer wel.

Ik gebruik geen wc luchtjes,zet gewoon een raam open.Vind al die wc luchtjes zo stinken.

Heb wel een wc borstel een zwarte gekocht bij de Ikea,iets duurder dan een euro was tie,nou vind ik meer dan zat. :D
Laatst gewijzigd door judith1967 op ma 16 nov 2015, 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door