Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door charmed
#3168697
Heb jij voor Dame dezelfde brace of eentje met een tuigje over de rug?

Prudence moet de brace nog opbouwen, ze heeft helaas nu een beetje irritatie en een verdikte hak. Jammer genoeg, dus ze moet hem even een paar dagen niet dragen.  Ze zoekt nu wat meer steun met de voorpoten. Donderdag moeten we nog even weer terug dan wordt de brace weer even aangepast. Hopelijk is die daarna goed.
kira schreef: Ze ziet er net zo uit als onze Dame. Hier de knie ook alleen bij wandelen of veel door huis lopen (als ik dus buiten ben), voor eigenlijk bijna de hele dag. Alleen met graven niet want dat werkt volgens Dame niet. Veel plezier ermee!
Door charmed
#3168699
Iedereen bedankt, het is heerlijk om ze weer zo te zien rennen, en niet meer zulke trillende achterpoten te hebben. Ze steunde de laatste tijd ook met gewoon lopen, veelal op links (en ook dus met springen) dat zag ik pas toen ik eens foto's maakte. maar nu met brace belast ze beide poten evenveel. Wel is ze nog wat onhandig, maar ook dat zal goedkomen, dat was met de voorpoten ook zo. En soms kan ze nog wel onhandig zijn met de voorpoten, ze mag je graag op de hakken lopen. Hoe ze dat voor elkaar krijgt? Tja. Geen idee :)
Gebruikersavatar
Door kira
#3168814
charmed schreef: Heb jij voor Dame dezelfde brace of eentje met een tuigje over de rug?

Prudence moet de brace nog opbouwen, ze heeft helaas nu een beetje irritatie en een verdikte hak. Jammer genoeg, dus ze moet hem even een paar dagen niet dragen.  Ze zoekt nu wat meer steun met de voorpoten. Donderdag moeten we nog even weer terug dan wordt de brace weer even aangepast. Hopelijk is die daarna goed.
Nee geen rug houder, dus dezelfde. Haar rug is net als heupen ook slecht.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door