Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door cj
#3168980
Lizzy schreef: Toen ik Marije's leeftijd had, gaf ik ook de voorkeur aan leuk, mooi, sexy boven functioneel :biggrin2:
Ahum Liz, dik 50plus doe ik dat nog steeds.
No way dat ik in zo'n broek loop (sorry hoor!)
Saskia
Door Lizzy
#3168985
cj schreef: Ahum Liz, dik 50plus doe ik dat nog steeds.
No way dat ik in zo'n broek loop (sorry hoor!)
Saskia
Bij sommige mensen gaat het over, bij sommige niet :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3168996
;D ;D ;D Geweldig topic.

Ik heb ooit een afritsbroek gehad, toen ik ergens in de twintig was en door het oerwoud van Ecuador ging hobbelen. Daarvoor en daarna nooit meer.  ::)

Was is er niet functioneel aan een spijkerbroek?  :biggrin2:

Moet er eigenlijk altijd wel om lachen, soms lijkt het alsof je pas een "echte" bent, als je in afrits- (of anderszins onflatteuze)broek, fleecetrui en ANWB-wandelschoenen met je honden loopt.

Samen met een vriendin heb ik ooit gekscherend geroepen een hondenschool te openen, waar deze "attributen" verboden zouden zijn. Gelukkig zit ik nog steeds in de ICT en werkt zij nog steeds voor de Provincie.  ;D
Gebruikersavatar
Door doranto
#3169004
Ik zit er ook aan te denken om zo'n gevoerde (niet afritsbare!  :P) broek te bestellen. Ik vind een spijkerbroek 's-winters te koud buiten.
Hoe vallen de maten? Ik heb normaal maat 38, maar houd niet van te strak.
Ik zag in de link van @smulpaap dat het een wax-gecoate broek is. Kun je die gewoon uitwassen of vergt dat een speciale behandeling?

edit: Ik zie net dat ze ook gevoerde broeken hebben zonder wax-coating.
Laatst gewijzigd door doranto op di 10 nov 2015, 14:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3169057
Voor de vakantie vind ik een afritsbroek wel fijn. Vaak is het 's ochtends nog koud als we hoog gaan wandelen en warmt het in de loop van de dag lekker op.

Met het wandelen in de lage landen een spijkerbroek of donkerblauwe broek. 's Winters een thermobroek eronder.
En ik heb bijna de hele zomer gewandeld zonder heuptasje.  8)  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door