Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3166657
Een aantal hebben vast wel het een en ander gezien van de 'allblacks' de HAKA's. Ik vind dat super mooi, maar het mooist toch echt dit; als iedereen nou zo dacht, zou de wereld dan niet een stukje mooier zijn? Ik vind Sonny Bill Willams een echt held!


Op hoop van zegen dat dit fimpje zo lukt;
Door M@rina
#3166735
Jaaa All black's Haka vind ik fascinerend om te zien... zitten ook een paar leuke "jongens" tussen...Sonny Bill Williams, Aaron Smith en Dan Carter.... jammie
Laatst gewijzigd door M@rina op zo 01 nov 2015, 22:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3166750
M@rina schreef: Jaaa All black's Haka vind ik fascinerend om te zien... zitten ook een paar leuke "jongens" tussen...Sonny Bill Williams, Aaron Smith en Dan Carter.... jammie
Dat ook Afbeelding
Ik zou ook nog wel het veld op willen rennen naar SBW Afbeelding
Gebruikersavatar
Door mlfb73
#3166897
Soooooooooo lekker..
Leuke actie ook.

Ik was van het jaar bij een wedstrijd van bayern munchen en toen liep vlak voor de wedstrijd ook een heel klein jongetje richting David Alaba...
Na de wedstrijd moest de security echt dat jongetje zoeken van hem. Toen kreeg hij zijn shirt en een knuffel.
Geweldig kippenvel moment!!!!

Verstuurd vanaf mijn D6603 met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3166933
keetje schreef: Nou, ik zit hier wel degelijk te kwijlen hoor! :biggrin2:
Haha, jij bent niet de enige!

Ik snap wel waarom de all blacks zo populair zijn Afbeelding
Door keetje
#3166980
Ik heb een Allblacks t-shirt  en pet. Heeft de zeeman voor me meegenomen from far far away. :P

Ik ga, denk ik, maar een cursus Haka volgen. Kan ik lekker mijn energie in kwijt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door