Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3166906
Ik zou zeggen kat die iets commercieels heeft gegeten. Kleine katten hebben kleine kakjes.
Paul_Barte schreef: Hier is de poep van een egel inderdaad ook zwart en veel kleiner.
Egels kun je voeren met kattenvoer uit blik, ze mogen geen melk i.v.m. diaree.
Ja, welkom op barfplaats  :P
#3166966
Henny V. schreef: ;D hier moest ik ff op googlen  :P
gewoon ff opletten of je 'kroet' in je tuin hoort roepen. Dan is het de Poelifinario. Anders is het toch de Kroet. :biggrin2: :P



tempo is ook van 35 jaar geleden maar het blijft briljant.
#3167110
Ik denk geen vogel. Ik heb nog nooit een vogel zo'n hoop zien doen. Dit produceert 1 vogel nooit, of hij moet elke keer op dezelfde plek komen kakken. Vogelpoep is meestal een lekkere flats. Die van zwanen en ganzen lijkt wel wat op een drol, maar niet in deze kleur.
#3167221
*Lia* schreef: Ik denk geen vogel. Ik heb nog nooit een vogel zo'n hoop zien doen. Dit produceert 1 vogel nooit, of hij moet elke keer op dezelfde plek komen kakken. Vogelpoep is meestal een lekkere flats. Die van zwanen en ganzen lijkt wel wat op een drol, maar niet in deze kleur.
Oh dan heb jij zeker geen houtduiven in de tuin. Die leggen me toch drollen neer  :-X De eerste keer dat ik die tegenkwam in de tuin stond ik me ook op mijn hoofd te krabben: wat heb ik nu in de tuin lopen. Tot ik er achter kwam dat het de houtduiven waren. Niks geen flats, gewoon een stevige drol. Ganzen? Tjonge grote dikke keutels.Hele stoepen en parken hebben ze hier onder gescheten dus hoe die uitzien weet ik wel. Ze waren hier groen/zwart van kleur. Van zwanen maar te zwijgen, wat een hopen! Die ken ik ook want die lagen in het veld waar ik vroeger met Pike speuren trainde, daar zat een koppeltje knobbelzwanen. En Pike, die lustte er wel poep van  :D  Maar die zijn het niet hier op de foto.
#3167225
Wij denken zelf nu ook een vogel.
Heb vandaag eens opgelet en ik heb alleen een duif en merel gezien op die plek.
En geen enkel beest dat kroet riep  :P

Mijn man neemt morgen wat poepjes mee naar zijn werk en daar gaan ze uitzoeken wat het zou kunnen zijn.
Dus wordt vervolgd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door